兩辦做乜唔出聲呀又?郭榮鏗冇做到嘢就要DQ,遲下又話起訴,咁特首講到明話通識科咁差,即係關教育局事啦,點解淨係郁課程唔郁人呀又?
我講道理咋,唔係講政治
兩辦做乜唔出聲呀又?郭榮鏗冇做到嘢就要DQ,遲下又話起訴,咁特首講到明話通識科咁差,即係關教育局事啦,點解淨係郁課程唔郁人呀又?
我講道理咋,唔係講政治
其實邊個攪呢科出嚟
要鬧爆97之後既政府啦,全部佢哋搞出嚟
郁課程郁老師,點解唔先郁起雞籠開雞籠嗰個教育局呀?我跟佢邏輯咋(if any)
通識係董伯搞出來,兩辦扮工當唔知
你國寶、攞飯朝分⋯⋯一手搞出黎嘅!
老懵懂⋯⋯全力支持!
支持兩辦追究董伯責任
我懷疑姓董既係通番賣國洋奴,搞通識出嚟毒害港青,打擊國家和諧
我喺頭幾屆讀通識科嘅,嗰陣好著重一樣嘢就喺批判性思考。以前讀都會覺得有少少刷鞋,但唔會太政治化。
但宜家考試出條題目已經喺幫你set好立場,又嘗試改教科書洗學生腦,d藍家長郁啲就話黃教師教壞學生。
好老實讀宜家真係有批判性思考嘅人可以中立咩,寫d真話出尼人地又唔likey,你都知呢個政府同大陸一樣永不認錯、是最好的、無人可以批評㗎嘛。
係喎,佢地扔個波比學校就算??
我信佢真愛國架,何志平單野後佢都唔敢去美國啦
傳說:董伯伯叫肥何去嗰間公司做嘢
咪死唔斷氣既董伯伯囉
總之識擦鞋同表忠嘅係唔駛負任何責任架, 有事都係最低層果班揹, 沙中線短樁同鉛水事件就好明顯啦
傳說台籍太太胡慧中係中國政協,
建華之亂後患無窮,
而家轉身射波當無事
明明當年提出個課程的係政府, 課程內容又係跟政府, 書又係中聯辦出的. 但有問題的係老師同學生.
呢下真係好老土…呢科冇得賴以前港英啦。
而家呢批後生,係而家嘅教育制度教出嚟,仲有乜好講
睇返以前港英的課程, 英國人當年真係好聰明.
回歸後如果跟住做, 應該會好好地
老董家族生意靠中共打救,猶如再生父母,義犬都要報恩。
個個阿伯係搞事.
都唔知係米特登
佢地咁懶,照舊咪算囉