通識科係冇掩雞籠,咁點解又唔炒個教育局局長?

首選Q左隻董佢啦!佢咁想再投胎

典型二世祖敗家仔,海水公園董事局班人又係二世祖

通識科取消都好既,小朋友做少D野~

因為政府好怕教出有批判性思考的學生
因為稍為有批判性的,就知道政府幾咁不滯

中國政府(即香港政府)一插手搞香港教育,香港又一次玩完

英國佬好陰濕,殖民地syllabus就係培養一班apolitical 的人,而唔係領袖,
已經幫你寫好syllabus, 你照抄就得,個個變成經濟動物就合晒中共心態,係要當家作主心態(其實即係Loser心態,死要做d特別野),搞壇野出來

777要揾嘢來”賴”姐
如果近年來嘅社會事件
係通識科攪成嘅
咁香港嘅教育咪好成功:grin::grin::grin:

我仲記得當年老師家長學生都唔多like通識科,係政府硬推上馬

呢啲咪就係神係佢,鬼又係佢囉。

其實望下現在班學生,我覺得香港教育都算成功,教育就係要教人識分是非黑白,只係政府就係唔想啲人識分咩係鹿咩係馬啫

1個讚

依家D學生真係好堅,不畏強權!