今日係特首62歲生日(五月十三號)

係呀
翻人舊帳者亦用心不良呀

呢個post應該係講某女士生日,你就走出黎騎劫數黃人以前嘅嘢

有咩居心呢?唔係批鬥?

2個讚

之前係其他post見到話有亡國人黎搞場

我係度見到啦:eyes:

翻人舊帳、騎劫人地post做齊

2個讚

邊有黑洞區呀?

手機版可以自己set點display

你摸熟先

1個讚

啱啱開論壇既時候有黑洞區, 後黎大家投訴,所以壇主先取消咗。

1個讚

幾時口出惡言?
你幻想?

我都有聽聞。

1個讚

其實之後大家應該都唔會唔記得呢位特首既生日,林鄭又創造歷史啦。

佢一日唔下台,年年都同佢慶祝~

1個讚

由於此話題收到多個投訴及針鋒相對,現關閉此貼。

想提醒大家你:
當你見到不合適的行為時,請不要回覆。這種作法變相鼓勵了不合適的行為,浪費了你的精力,並且浪費每一個人的時間。 只要標記它 。如果收到了足夠的標記,將會自動的、或由版主介入做出相應的處理。

2個讚