今日係特首62歲生日(五月十三號)

大家文明人,可以用委婉少少既字眼︰

祝福佢進入棺材時唔會發生雷劈意外
祝福佢兩個仔仔好快有機會盡孝送佢最後一程

2個讚

:+1::+1::+1::rofl::rofl::rofl:

1個讚

我淨係知今日係謝婉雯醫生嘅死忌!wfc生日條友🤷

1個讚

想對住條柒婆講粗口

1個讚

Thx… 今晚尖沙咀黃店慶祝生日。支持黃色經濟圈

4個讚

:heart::heart:

1個讚

唔使搞分化喎。admin已經將捐贈衣物d post解封

5個讚

無提過
應該已經過身

禍不及妻兒:eyes:

1個讚

祝佢(777)長命百歲 惡病纏身 4肢癱瘓 :face_with_symbols_over_mouth:

3個讚

聽講今日都係阮民安生日喎~

今晚好似各區和你唱生日歌喎
幫佢慶祝?

點花法呢? 願聞其詳~

我何來𢰸分化,分化甚麽:rage:

仲有,同捐贈衣服post解唔解封,關我乜事啊!你睇清楚乜個出post先啦:rage:

1個讚

鎖post呀嘛

捐贈衣服已經解封

2個讚

關我乜事啊!我同冇係捐贈衣服post出現:rage:

但佢無去做警察狼狽為奸

以前嘅種種都不及今時良知

翻舊帳同批鬥一樣無恥

古天樂以前都做過壞事,但佢已經走翻正途,舊帳有乜好翻?

2個讚

其實, admin為咗和諧, 一開始將唔少post移晒去黑洞區,宜家又會因為唔和諧而鎖post,已經引黎唔少朋友既不滿架啦。
不過,話又說回來,版主都有佢既難處,因為佢無可能please到所有人。

不過,我幾鍾意佢果首煲底之約,鄺仔填詞果首。
同埋欣賞佢係第一批肯企出黎為香港人發聲既藝人。

1個讚

希望大家聽小弟一言,槍口一致向外,敵人非常強大,對於自己人請多多包容。只有團結,香港人先有成功既機會。

3個讚

加多句做登極樂世界!

1個讚