今日係特首62歲生日(五月十三號)

今日林鄭生日喎, 大家有冇咩想同佢講? :baby_girl09_question:

想講既野唔出得街:rofl:

6個讚

可以用X代替
就出到街:joy:

4個讚

祝佢一路好走

8個讚

唔好再害人哋D仔女。
第19層地獄會為佢+3萬狗隻而開放。

6個讚

咁.咁…
Xxxxyyyyyzzzz​:joy::joy:

4個讚

一堆粗口

3個讚

好彩唔識人今日生日:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

3個讚

X%#*@Y#^&x%pk#@!!

4個讚

呢到越來越嚴㗎,又鐘意自我審查,講少少就話人身攻擊,立刻鎖 post​:scream:

咁樣點敢講真心話啫:sweat:

2個讚

生日快落!

6個讚

唔知佢媽媽有冇後悔生左個人面獸心出黎。

5個讚

佢62歲, 如果佢媽媽未過身, 都好大年紀啦, 不過唔知佢父母仲在唔在生

死咗唔好再投胎害人

3個讚

出入平安 :baby_girl02_angry:

3個讚

咁講嘢就要婉轉少少, 唔可以講得太直白?

我個女12歲同呢個pk凸手同一日生日,佢都好唔like.:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

4個讚

無視佢。
叫個囡開開心心過生日。

祝你囡生日快樂!:birthday::birthday:

2個讚

我諗起杜X斯好多好多年前一個廣告…

如果毛澤東、墨索里尼、希特拉既媽媽都用佢地產品,呢個世界…咪冇咁多魔頭囉。

1個讚

哎呀,唔講白啲直接啲,好難洩心頭之憤嘛:rofl:

2個讚