今日林鄭生日喎, 大家有冇咩想同佢講? 
想講既野唔出得街
6個讚
可以用X代替
就出到街![]()
4個讚
祝佢一路好走
8個讚
唔好再害人哋D仔女。
第19層地獄會為佢+3萬狗隻而開放。
6個讚
咁.咁…
Xxxxyyyyyzzzz![]()
![]()
4個讚
一堆粗口
3個讚
好彩唔識人今日生日


3個讚
X%#*@Y#^&x%pk#@!!
4個讚
呢到越來越嚴㗎,又鐘意自我審查,講少少就話人身攻擊,立刻鎖 post
咁樣點敢講真心話啫
2個讚
生日快落!
6個讚
唔知佢媽媽有冇後悔生左個人面獸心出黎。
5個讚
佢62歲, 如果佢媽媽未過身, 都好大年紀啦, 不過唔知佢父母仲在唔在生
死咗唔好再投胎害人
3個讚
出入平安 
3個讚
咁講嘢就要婉轉少少, 唔可以講得太直白?
我個女12歲同呢個pk凸手同一日生日,佢都好唔like.


4個讚
無視佢。
叫個囡開開心心過生日。
祝你囡生日快樂!![]()
![]()
2個讚
我諗起杜X斯好多好多年前一個廣告…
如果毛澤東、墨索里尼、希特拉既媽媽都用佢地產品,呢個世界…咪冇咁多魔頭囉。
1個讚
哎呀,唔講白啲直接啲,好難洩心頭之憤嘛
2個讚