今年冇放過annual leave

有冇朋友仔會放1日半日咁hea下

ps: 一年只得10日,平時放假一定出門,但而家冇啦

唔會,當儲返啲假,上年去左幾轉旅行,無假剩,同埋都想轉工等疫情過後,所以留一留假見工用

留番啲假睇吓下半年有冇機會去旅行

疫情爆發之後就未放過 annual leave,儲吓先,有機會先放。

我冇得帶下年

下半年可能請假爭崩頭

咁就無計,安排下年尾放假

都有可能,要早啲plan定早啲book假

完全冇用過,除左外遊,大部份活動都取消左,都唔洗放假。

1個讚

而家都唔知乜環境,尷尬

年頭放左兩日, home office之後唔使請啦.
返返正常又想請下

我 work from home 期間做自己嘢都要請 AL

一年有25日假,暫時放左5日

平時呢個時候, D人已經mark 晒年尾D大假, 依家個個都話睇定D… 我舊年都有淨帶落嚟今年…我疫情之後請過兩日半晝陪長老睇醫生… 我都希望下半年有機會請假:airplane::airplane::airplane::airplane::airplane:

1個讚

正常呀,半年前mark好正常

上年帶咗10日假落嚟
今年未放過
差不多時候要mark下半年嘅假
唔識點mark

我之前有mark左幾日都銷左假

你就好啦有得銷假
我銷得一部分
其他要焗放

一年十五日無得帶落下一年,以前通常年尾放去旅行,今年可能每個月攞一兩日放下!
同埋公司要我地六月底前要放五日大假

我太少假了 :baby_girl06_shock: