有冇朋友仔會放1日半日咁hea下
ps: 一年只得10日,平時放假一定出門,但而家冇啦
有冇朋友仔會放1日半日咁hea下
ps: 一年只得10日,平時放假一定出門,但而家冇啦
唔會,當儲返啲假,上年去左幾轉旅行,無假剩,同埋都想轉工等疫情過後,所以留一留假見工用
留番啲假睇吓下半年有冇機會去旅行
疫情爆發之後就未放過 annual leave,儲吓先,有機會先放。
我冇得帶下年
下半年可能請假爭崩頭
咁就無計,安排下年尾放假
都有可能,要早啲plan定早啲book假
完全冇用過,除左外遊,大部份活動都取消左,都唔洗放假。
而家都唔知乜環境,尷尬
年頭放左兩日, home office之後唔使請啦.
返返正常又想請下
我 work from home 期間做自己嘢都要請 AL
一年有25日假,暫時放左5日
平時呢個時候, D人已經mark 晒年尾D大假, 依家個個都話睇定D… 我舊年都有淨帶落嚟今年…我疫情之後請過兩日半晝陪長老睇醫生… 我都希望下半年有機會請假



啦
正常呀,半年前mark好正常
上年帶咗10日假落嚟
今年未放過
差不多時候要mark下半年嘅假
唔識點mark
我之前有mark左幾日都銷左假
你就好啦有得銷假
我銷得一部分
其他要焗放
一年十五日無得帶落下一年,以前通常年尾放去旅行,今年可能每個月攞一兩日放下!
同埋公司要我地六月底前要放五日大假
我太少假了 