今年冇放過annual leave

放咗3日,留返年尾,睇情況,
好想得去旅行呀!

我都係 :baby_girl11_sleep: :baby_girl08_think:

所以諗緊,好唔好無聊咁放下假

公司迫我地清假, 起碼要放一半…

so sad

公司冇迫你放緊啲咁好? :baby_girl08_think:

可能只係未…我地個麻煩hr,次次唔會早響,可能到9月先驚訝大家原來積埋d假,到時又唔比個個一齊放就麻煩

有放呀!年頭去左轉日本:wink:

我12月有出過門,1月中已經話肺炎,本來打算3-4月出門,但…冇lu

冇放過 原本plan左嘅trip都cancel左
唔知公司今年俾唔俾帶多啲假落下年

好多假呀,Sis做邊行咁好福利

我反而短短個半月已經放咗5日, 因為都預今年唔會有旅行去所以take得鬆手啲

無放過,但不嬲可以全部帶落下年
當儲下假囉

2月係咁放無薪假放凸晒。

咁咪要扣錢??

而家清緊上年未放晒嘅年假,上年好多日冇放。

扣凸仲扣錢,現在都係8折出糧,3月8折加扣無薪假出糧得3分一人工:sneezing_face:

本來今個月請左AL去希臘,見應該去唔成即刻轉年尾放,希望去得成旅行啦〜

係呀,過埋今個月希望會正常出糧。

1個讚