放咗3日,留返年尾,睇情況,
好想得去旅行呀!
我都係
![]()
所以諗緊,好唔好無聊咁放下假
公司迫我地清假, 起碼要放一半…
so sad
公司冇迫你放緊啲咁好? 
可能只係未…我地個麻煩hr,次次唔會早響,可能到9月先驚訝大家原來積埋d假,到時又唔比個個一齊放就麻煩
有放呀!年頭去左轉日本
我12月有出過門,1月中已經話肺炎,本來打算3-4月出門,但…冇lu
冇放過 原本plan左嘅trip都cancel左
唔知公司今年俾唔俾帶多啲假落下年
好多假呀,Sis做邊行咁好福利
我反而短短個半月已經放咗5日, 因為都預今年唔會有旅行去所以take得鬆手啲
無放過,但不嬲可以全部帶落下年
當儲下假囉
2月係咁放無薪假放凸晒。
咁咪要扣錢??
而家清緊上年未放晒嘅年假,上年好多日冇放。
扣凸仲扣錢,現在都係8折出糧,3月8折加扣無薪假出糧得3分一人工
。
本來今個月請左AL去希臘,見應該去唔成即刻轉年尾放,希望去得成旅行啦〜
慘
係呀,過埋今個月希望會正常出糧。
1個讚