冇外遊66歲梨木樹邨婦染疫 港連續23天本地零確診失守

唔好鬆懈,帶口罩勤洗手!!

2個讚

又重頭計28日,唔知源頭係邊果下死

2個讚

係… 唔好祈望 28 會無確診就唔使帶口罩,
始終無一正式藥物醫,易未有疫苗…
一定會再有零星確診出現…

1個讚

最驚開學又爆過

復課日期會唔會受影響?

係…有小朋友真係要小心,
一定要佢地做好手部衛生,
和唔好成日攪個口罩…

個消息都係剛剛知,你日日留意住正苦公佈…

計番14日前左右,好大機會五一假期中招,咁多人出街放電

要喇:ok_hand:t2:

都有道理,但又唔一定好似香港發病個啲一般係一星期內。

如果係咁就應該唔止一單……

日日咁多人往返中國。

而家冇呀?

我驚放寬內地人入境限制後又爆過
強國根本未爆完
放佢哋入嚟又唔使隔離即係攬炒

4個讚

係…噚日武漢又再爆…

:baby_boy03_cry:
永續限聚令

大陸嘅疫情根本從來都未停過
美國都過一百萬, 中國嘅人口又點止呀

強國聲稱嘅數字
我會自動喺後面加多兩個零

1個讚

真係唔敢想像, :fearful:通關之後或者開學之後嗰, 啲跨境學童上上落落, 散播病菌, 到時:smirk::unamused:

同意。我應該點都會keep帶架