冇外遊66歲梨木樹邨婦染疫 港連續23天本地零確診失守

真架?呢排無留意新聞

係呀!今日新聞
:pensive:
中國武漢自 4 月 8 日解封後以來近日出現第二波感染,據《路透社》指出,上週武漢新增多例新冠肺炎確診病例,且皆來自同一住屋,根據內部消息人士透露,中國武漢預計在 10 天內進行全市的病毒核酸檢測。

武漢在 4 月 8 日解除長達一個月的封鎖之後,上週武漢傳出有第二波新感染病例出現。

據《路透社》引述內部文件與知情人士報導指出,武漢準備在十日內展開全市病毒核酸檢測,且每個區都被告知要在今日 (5月12 日) 前提交詳細測試計劃。

中國國家衛生委員會表示,儘管中國預防和控制工作已經正常化,但這並不意味著可以放寬措施,對於疫情仍需謹慎看待。

:baby_girl06_shock:

我睇大陸tg ,香港新聞都有報。

中國多省疫情復發 舒蘭進入戰時狀態。中共官方宣稱,全國的中高風險區,全部「清零」,但最近湖北武漢與黑龍江省多地,疫情爆發的事件不斷被爆光,吉林省舒蘭市,也因為感染病例急增,而調整為高風險地區。吉林省省委書記甚至宣布,舒蘭市進入戰時狀態。

:link: 小婷 (@ttingxiao)

#疫情信息

5月9號,武漢再次傳出多人感染病毒的消息,武漢市民上傳視频說,當天在武漢中山大道六渡橋,從麗楓酒店抬出很多病患,停在路邊的三輛車全部都裝滿了。

爆料網友說,官方媒體沉默,领導為了官位,不允許向外報導。

仲要唔知源頭

可能豁免上面14日落嚟

佢地最叻隱瞞

噚日睇 now 新聞有講
武漢再增5宗感染新型冠狀病毒個案

唔會斷㗎,要無限延續限聚令!

呢樣先最得人驚

希望快d搵到源頭,同埋唔好引致多人感染啦:pray:t2::pray:t2:

通天都唔方好嘢

而家個丈夫係咪確診咗?:thinking:

其實最怕都係個婆婆有隱瞞…

希望無啦。
不過有人話呢個婦人出入都唔戴口罩,佢本人否認。