
1個讚
下,差少少咋…
其實真的好難。抗疫靠自己
即社區裡有病毒,係咪d由大6返黎無隔離四圍走,真係要查清楚囉!唔係講句斷纜就得,已經影響生活好耐好耐,有d頂唔順啦!
1個讚
冇外遊,咁係邊度惹返嚟


1個讚
真係人都癲! 唉!
2個讚
呢幾個月難為小店老闆同底層打工仔
我覺得全世界一樣咁閉翳
固然唔想斷纜,增加醫護負擔…二來
因疫情而生效嘅限聚令再引申警暴,無疑係雪上加霜(吼)
1個讚
我哋日夜都不停戴口罩, 自主有冇外遊紀錄
啲感染個案真係唔知邊度嚟。
1個讚
即係有隱性傳染鏈,根本就唔係放鬆戒備既時候
29/4 豁免兩類人士接受強制檢疫,包括任何跟據《教育條例》註冊學校,接受幼稚園、小學及中學教育的抵港人士,或為提供教育、或安全進行行程的人士,例如跨境學生及相關服務提供者等,另一類是擁有關乎符合香港經濟發展利益的生產作業、業務活動或提供專業服務的人士。
1個讚
咁多跨境學童返學點算?
佢地係咪已經落左嚟
香港咁多腥港人, 點可能只得一個66歲女人確診. 班腥港人最叻咪去買成藥食, 等自己冇事.
1個讚
開始放寬限制,想零個案都幾難。
太快要人全面復工,差少少,都差在個啲日子啦,唔停條傳播鍊,有排攪

無言…
好難搵得到源頭
呢啲難搵源頭。宜家政府允許家居隔離,咁隱形患者住佢隔離都唔出奇,就算係 14 日之後都仲有可能感染。婆婆亦可能過去街市等公眾場所,接觸過隱形患者/家屬,只因佢年老,個病毒發到出黎。
好彩個孫女仲未返番幼稚園,唔係真大獲!