消息指28天本地零感染斷纜😭

會唔會復唔到課架

最高危係拖喼書包,日日往來中港學生就算無病,個轆都超多菌。

1個讚

但武漢仲爆緊喎
點解連手帶都唔使戴?
睇嚟777真係好驚香港冇事

呢個時勢我一定唔會比小朋友去補習
個女仔仲要得5歲…

都唔知好事定係壞事, 如果繼續 本地 0 感染, 大家梗係開心啦 ! 生活可以慢慢回復正常, 個 柒婆同埋啲 9 官 就想盡辦法+藉口, 盡快 放番上面啲 蝗蟲落黎 ,帶住啲菌 來來往往, 個柒婆又會 話自己 防疫做得好 ,touch wood 到時先再爆都唔知點算:see_no_evil:! 而家斷咗纜, 係一個好好嘅警惕 ,叫我哋更加要努力做好預防! 未有解藥 之前我哋都唔好 鬆懈呀 !