已與某蟈完全接軌!
指鹿為馬
個女仔好慘呀 之前點會諗到係香港會遇到呢啲事!班賤人一定會有報應,就算唔係報落佢哋度,都仲有佢哋嘅屋企人!全家一齊還!
1個讚
班死黑警係咪恐嚇會對個女仔嘅家人不利?
佢哋做埋咁多陰質野, 因住全家俾天收!!!
冇錯, 報唔到落班死黑警度
都要報晒落佢哋啲子子孫孫度 !
佢哋每一個下一代都要幫手還孽債 !
1個讚
希望個女仔真係冇事
班pk宜家真係咩都做得出
2個讚
老豆搵仔
化零為整
真係好慘,本來從冇上過街,連"暴徒"都算唔上,純街坊行過。worse yet,仲要係virgin,係俾四隻狗deflorated。被玩到要落左個bb,最後仲要逃亡(甚至可能已經死左)
1個讚
唉… 
原告變被告!
同强國一模一樣, 好可悲!
到底可以有幾荒謬
唔講牽連到身邊人嘅話,我覺得佢仲慘過彥霖妹妹,至少無辜過
想問最後係無驗到班人嘅DNA?
有冇講吻唔吻合?
無驗
香港一日有呢班黑警, 唔通佢地會自己人查自己人? 而家明明原告變被告, 真係荒謬絕倫! 簡直大陸化. 
唉,一諗起就心up
聽到真係好心up, 成班死黑警幾時先比天收!
1個讚
何桂藍(立場姐姐)呢個評論講得好:
唔告你就話謠言 你敢告就通緝你
1個讚
好痴線!死黑警快啲有報應