少女報稱警署內被強姦, 鄧炳強:會以假口供拘捕, 事主潛逃已通緝

分分鐘佢果個"已潛逃"其實係俾人滅左口…

1個讚

…唔係下話…

我都覺有可能…

唯一出路就係攬炒,否則別無他法

分分已比人消滅了 !

香港01黨媒!

1個讚

我好希望唔係…但係以而家班黑警既表現…有咩做唔出?

少女係受害人心理,點會預知自己變左被告而畏罪心理潛逃?

2個讚

d差佬好恐怖。

2個讚

最怕真係被滅口再屈埋你潛逃
轉頭發現屍體再無可疑

4個讚

01唔好貼link
邏輯上就知冇可能啦,一個18歲女仔潛得去邊?又封晒關,父母幫手?有咩冤情要去到父母幫手收埋個女?
若果警方有強力證據證明女仔真係講大話,佢一早爆出黎啦。
而女仔亦點都唔會審都未審就潛。
我希望女仔唔係被潛左落深海啦 :baby_girl03_cry:

7個讚

自己查自己, 做戲俾班白痴睇

希望冇事

希望個女仔安全冇事! :baby_girl03_cry:

2個讚

個天幾時先收呢班人渣

希望佢真係安全
正常告佢俾假口供都起碼嗰日當值狗都要驗DNA啦! 恐嚇人就話人潛逃。

2個讚

紅媒01,:x:click​:x:share

2個讚

已經不能用言語形容有幾憤怒
希望個女仔平安:cry:

2個讚

然後再整封假遺書話個女仔畏罪自殺
好心寒 但而家班黑警冇嘢做唔出:nauseated_face:
惟有希望個女仔平安:pray:t4::pray:t4:

可能捉左後再姦多鑊