分分鐘佢果個"已潛逃"其實係俾人滅左口…
1個讚
…唔係下話…
我都覺有可能…
唯一出路就係攬炒,否則別無他法
分分已比人消滅了 !
香港01黨媒!
1個讚
我好希望唔係…但係以而家班黑警既表現…有咩做唔出?
少女係受害人心理,點會預知自己變左被告而畏罪心理潛逃?
2個讚
d差佬好恐怖。
2個讚
最怕真係被滅口再屈埋你潛逃
轉頭發現屍體再無可疑
4個讚
01唔好貼link
邏輯上就知冇可能啦,一個18歲女仔潛得去邊?又封晒關,父母幫手?有咩冤情要去到父母幫手收埋個女?
若果警方有強力證據證明女仔真係講大話,佢一早爆出黎啦。
而女仔亦點都唔會審都未審就潛。
我希望女仔唔係被潛左落深海啦 
7個讚
自己查自己, 做戲俾班白痴睇
希望冇事
希望個女仔安全冇事! 
2個讚
個天幾時先收呢班人渣
希望佢真係安全
正常告佢俾假口供都起碼嗰日當值狗都要驗DNA啦! 恐嚇人就話人潛逃。
2個讚
紅媒01,
click
share
2個讚
已經不能用言語形容有幾憤怒
希望個女仔平安
2個讚
然後再整封假遺書話個女仔畏罪自殺
好心寒 但而家班黑警冇嘢做唔出![]()
惟有希望個女仔平安![]()
![]()
可能捉左後再姦多鑊