【冷清】外貿訂單全部取消,工廠無奈關門,員工失業睡公園

你地唔記得揸旗果個喺得小學程度?:joy::joy: 仲有我記得某啲 kol 成日講,話共慘黨好本事,如果有得揀,永遠揀去錯果面! :joy::joy:

1個讚

佢老豆係難得嘅黨內開明派,當年以高齡之身去深圳「開檔」,將荒蕪嘅鄉村變成小香港。

1個讚

佢哋真心以為自己好勁,冇咗香港都得,咪睇吓點囉?我唔怕攬炒㗎,香港人有學識有才華,攬炒完東山再起都仲得;大陸班盲毛?陪共產黨食草啦。

4個讚

信政府,唔驚! :hugs::hugs: 橫掂大陸而家行國進民退,所有公司/工廠咪比黨接管哂佢囉!你估阿爺食唔起呀!我對黨好有信心。:+1::+1: 到時外資公司唔好死返嚟呀!正所謂肥水不流別人田。

1個讚

攪到香港咁,諗起都想喊!

1個讚

圖片

我已經唔會再同情國內同胞,當我哋被當權者,其爪牙凌辱時,佢哋只會落井下石

4個讚