【冷清】外貿訂單全部取消,工廠無奈關門,員工失業睡公園

2個讚

有冇人可以factcheck? 係細廠先咁定大廠都有?

【佛山某PCB厂倒闭,疫情之下行业洗牌加速】

集微网消息,在全球疫情持续蔓延的情况下,熬过了国内疫情难关的部分PCB厂商,依然不太好过。

近日,业内消息称,佛山某电路板工厂向公司供应商和债权人发出通知,表示公司"因资金回收困难,加上疫情影响,公司经营已举步维艰, 负债累累,面临倒闭。”

为妥善统一处理债务问题,请公司各供应商、各债权人接到此通知后,与公司代理人联系协商处理债券事宜。

据资料显示,该PCB厂成立于2011年,注册资本500万人民币,该工厂致力于提供双面板、四层板、六层板、八层板、十层板等多层线路板,产品涉及通讯、医疗、仪表、电脑、网络、汽车、电力、仪器、工控、电器行业电路板等领域,市场覆盖北美、欧洲、东南亚、中国大陆、香港等多个国家和地区。

資金周轉有問題⋯

失業率高達20%,中泰證券報告立即被撤回!

1個讚

真大鑊⋯

我有兩個朋友都話歐美無單,兩個唔同公司都話預失業。

睡公園? 來海洋公園睡,大把位 :baby_girl12_tehe:

7個讚

朋友專做大陸保險單, 好多工廠執埋, 佢啲客無法作供款! 美國現在計劃徹出中國生產線, 原因中共霸道, 前嗰排喺國內嘅3m口罩廠, 禁止口罩運回美國, 引發外交風波, 用全球大外宣, 全球小粉紅搵外國人鬧交, 嘴啫啫, 抵佢PK, 但係香港一定受到牽連!

7個讚

唔好啦! 引入武漢病毒!

好慘、今次全球受影響:sleepy:

我知有些香港廠商前幾年已經移廠去非洲、越南。因為大陸取消港商待遇。

基本上簡體字嘅YouTube 我都唔會睇
直頭幫阿爸阿媽d手機清洗「不再推薦這頻道」

4個讚

係,3m口罩早排話返嚟香港做,真假未知,拭目以待 :baby_boy05_idea:

我朋友係大陸章木頭有間絲印工廠, 前廠長人工有14000人仔/月, 包一間小屋, 包食, 成日話返鄉下睇亞媽, 唔做!
低能文員一位要4000人仔, 她日日打手機, 我朋友間大6廠都係山寨型大少少, 最後放棄大陸間工廠 , 全面去越南發展, 人工平, 買了層樓係那邊, 不回來了.

越南人勤力嗎?

朋友話蠢過大陸人, 都肯學! 衣加越南玩民主, 共剷黨好像君主立憲, 無權了, 有民主, 將來肯定超越大陸喱!

4個讚

哈哈哈:laughing:。。。。大把0.5話假嘅!

以前係有錢大家揾,大家都知有世界秩序。
刁大大就成日以為自己好有錢,但係佢無諗過啲錢係西方國家俾佢。
而且周圍撩是鬥非,世界各地民間已經好不滿。
跟住再爆單武漢肺炎,變相加快撤資行動,係呢個時候就算既得利益者想反對都難。

2個讚

小學畢業係咁無知又自卑但又自大:crazy_face:

4個讚