【冷清】外貿訂單全部取消,工廠無奈關門,員工失業睡公園

一啲都唔奇… 之前已經有講有好多工廠都無工開…
各國都有資助將生產線搬走… 再加上各國都忙於
控制疫情仲邊得閒同你買嘢…
有啲嘢係自已攞黎, 唔係你扣起啲嘢唔比出口攪到
人地無得用想人求你,好啦人地比天價買仲要收到
唔合規格既嘢嘢人地又點會咁決絕抽起番晒啲人,
人地唔係唔識生產,只係成本問題,既然係天價咁
不如自已生產…

2個讚

由其係防護用品搬返自己國家,政府補貼一吓。
除左增加就業機會,政府聲望仲會提高。
所謂全球一體化已經唔存在。

1個讚

最緊要係唔做揸頸就命… 你見啲外國大錢司見到
咁自已都馬產將自已廠房改做整機器去生產需要既
防疫用品用具就知…

大家都要有心理準備香港都會好難挨…

1個讚

中共係無才能管理香港,佢哋只識打打殺殺。
香港地位由以前具國際地位,到今日俾一班港共政府官員拖垮。
班官連講嘢都小農化,將香港自身價值毀滅。
依家仲有無西方媒體會訪問柒婆?

7個讚

返嚟香港做又會比中共控制,應該唔會返。香港而家既投資環境吸引唔到其他公司入黎。

美國有條通訊定網絡電纜,都避開唔係香港區域鋪設
國際信貸評級對香港係咁下調,就係香港越嚟越大陸化,一國一制

所以其實我都唔係好明,香港對中共黎講係一隻會生錢既金蛋,但係佢而家做既所有野令外資唔再入黎投資,對中共無好處喎。

成日追求一國一制香港唔受牽連就假, 中共干預愈多香港死得愈快, 係D藍絲冇腦先成日覺得有中國先香港好

而家佢地無錢… 而香港仲有好多儲備…
已經唔會諗咁多,對佢地黎講錢先係最重要…

1個讚

殺雞取卵
真係維尼先咁蠢

朱鎔基都話過

「如果香港搞不好,不但你們(港府官員)有責任,我們(北京中央政府)也有責任!」「香港回歸祖國了,如果在我們手裏搞壞了,那我(中央政府)豈不成了民族罪人?」

3個讚

仲有好小氣記仇

1個讚

中共無好處係之後既事, 而家香港咁有錢, CAP 晒香港現有既錢, 中共係咁短視ga la, 搞分化咪有晒長遠計劃囉

中共係攬炒始祖。
只識鬥爭,凡事鬥爭。
不懂理性,不懂分析,一班只識鬥爭同高壓嘅小農。
呢班人從來都自私自利,自顧自己,而且唔係真心愛國,純利益行先,你睇佢哋係外國有幾多資產?

1個讚

佢地睇野太過狹窄了,香港儲備都會有用完既一日,咁之後點算呢? 老一輩既就黎退休,後生一輩既又搵唔到食,咁邊有人交稅比政府呢?

如果佢地既思維係同我地一樣,咁香港而家就唔會變成咁啦…

賣港賊個班一定知
不過佢哋出賣香港,但自己有外國護照
所以現在可以厚顏無恥賣港
因為佢哋之後拍拍蘿柚就走得

1個讚

low tech 行業係差
不過, high tech 行業, 例如 , IoT, 5G, 係有增長, 問題係由一小部分 high tech 人去養大部分 low tech 人, 都係一個大問題.

你都識咁講, 退休既人真係你死你事啦, 最緊要佢地退休享福, 香港就係太多呢D自私既BLUE object

3個讚

我唔信到時唔影響佢地.

最差既情況都未過, 現時好多都重係吊緊命