一啲都唔奇… 之前已經有講有好多工廠都無工開…
各國都有資助將生產線搬走… 再加上各國都忙於
控制疫情仲邊得閒同你買嘢…
有啲嘢係自已攞黎, 唔係你扣起啲嘢唔比出口攪到
人地無得用想人求你,好啦人地比天價買仲要收到
唔合規格既嘢嘢人地又點會咁決絕抽起番晒啲人,
人地唔係唔識生產,只係成本問題,既然係天價咁
不如自已生產…
由其係防護用品搬返自己國家,政府補貼一吓。
除左增加就業機會,政府聲望仲會提高。
所謂全球一體化已經唔存在。
最緊要係唔做揸頸就命… 你見啲外國大錢司見到
咁自已都馬產將自已廠房改做整機器去生產需要既
防疫用品用具就知…
大家都要有心理準備香港都會好難挨…
中共係無才能管理香港,佢哋只識打打殺殺。
香港地位由以前具國際地位,到今日俾一班港共政府官員拖垮。
班官連講嘢都小農化,將香港自身價值毀滅。
依家仲有無西方媒體會訪問柒婆?
返嚟香港做又會比中共控制,應該唔會返。香港而家既投資環境吸引唔到其他公司入黎。
美國有條通訊定網絡電纜,都避開唔係香港區域鋪設
國際信貸評級對香港係咁下調,就係香港越嚟越大陸化,一國一制
所以其實我都唔係好明,香港對中共黎講係一隻會生錢既金蛋,但係佢而家做既所有野令外資唔再入黎投資,對中共無好處喎。
成日追求一國一制香港唔受牽連就假, 中共干預愈多香港死得愈快, 係D藍絲冇腦先成日覺得有中國先香港好
而家佢地無錢… 而香港仲有好多儲備…
已經唔會諗咁多,對佢地黎講錢先係最重要…
殺雞取卵
真係維尼先咁蠢
朱鎔基都話過
「如果香港搞不好,不但你們(港府官員)有責任,我們(北京中央政府)也有責任!」「香港回歸祖國了,如果在我們手裏搞壞了,那我(中央政府)豈不成了民族罪人?」
仲有好小氣記仇
中共無好處係之後既事, 而家香港咁有錢, CAP 晒香港現有既錢, 中共係咁短視ga la, 搞分化咪有晒長遠計劃囉
中共係攬炒始祖。
只識鬥爭,凡事鬥爭。
不懂理性,不懂分析,一班只識鬥爭同高壓嘅小農。
呢班人從來都自私自利,自顧自己,而且唔係真心愛國,純利益行先,你睇佢哋係外國有幾多資產?
佢地睇野太過狹窄了,香港儲備都會有用完既一日,咁之後點算呢? 老一輩既就黎退休,後生一輩既又搵唔到食,咁邊有人交稅比政府呢?
如果佢地既思維係同我地一樣,咁香港而家就唔會變成咁啦…
賣港賊個班一定知
不過佢哋出賣香港,但自己有外國護照
所以現在可以厚顏無恥賣港
因為佢哋之後拍拍蘿柚就走得
low tech 行業係差
不過, high tech 行業, 例如 , IoT, 5G, 係有增長, 問題係由一小部分 high tech 人去養大部分 low tech 人, 都係一個大問題.
你都識咁講, 退休既人真係你死你事啦, 最緊要佢地退休享福, 香港就係太多呢D自私既BLUE object
我唔信到時唔影響佢地.
最差既情況都未過, 現時好多都重係吊緊命