短短幾年可以由最佳又賺錢嘅樂園,變成破產?!

咁你明知大6 D奶粉有問題,將心比心,都會買d可靠食品俾自己仔囡嘅

集中單一客源,加上起酒店撞正武漢肺炎。
回唔到本,蝕息都蝕死佢。

所以其實外國品牌真係唔使走去大陸開鋪, D 中國人幾貴運費都會去外國買返去食

係大陸開公司反而唔馨香

所以佢地肯定會再來, 更多人再來 tim ar

海洋公園代表香港之一,細個啊媽都算經常帶我哋去玩!執左都算可惜!
不過!多左大陸人之後成個樂園污煙漳氣!設施「密則則」完全唔係放鬆relax!

有次我帶小朋友去,幫小朋友整啲野,一轉身俾大陸打左尖!有位工作人員睇到,勁惡咁鬧佢哋,本身佢哋仲唔想走,不過佢不停鬧鬧走佢:+1:t2:

之前社會運動,冇左大陸人。我又帶小朋友去一次!今次真係開心放鬆!cable car一路排但係一路郁,好快就上到!唔洗怕人推撞打尖!

海洋公園有今日都係自掘墳墓!

D鬼佬成日都唔明呢樣野成日想去大陸開鋪

據聞內地好多唔係原裝, 係拆散再賣的.
比人好多幻想… 所以d人先唔想係內面買

做到自己個品牌Cheap晒。

早幾年人咁多都蝕,好明顯有古怪,根本都飽和,都賺不到錢就知不掂。

當年盛志文支持唐英年。

佢哋已經進化咗去澳紐買地買廠再輸入國,生產外國奶粉。:laughing:

自己國家D食品咁, 重走去外國做小粉紅, 真係 :baby_girl08_think: :baby_girl08_think: :baby_girl08_think:

証明港共只用人唯親,你睇97後成個政府團隊同所有同政府相關既機構d高層就知啦:pensive:

又一個只掛住招侍大陸人,自製依赖的例了。

其實真係唔怪得香港人唔去…做南亞人生意既南亞人咪幫襯囉…做外國人生意既咪外國人幫襯囉… 咁佢個定位都唔係香港人… 點怪得香港人唔去

1個讚