短短幾年可以由最佳又賺錢嘅樂園,變成破產?!

管理不善
再注資都只會係倒錢落海

多謝特衰正苦:triumph:

我真心唔想佢執,有好多童年回憶

注資即係倒錢落海,唔好再浪費納稅人嘅錢啦!既然個樂園係大家既集體回憶,咪由得佢成為我地既回憶囉,唔好花錢救佢啦!

盛智文都唔會做,當年一腳踢佢走,有事就叫返人返泥:rage:
想當年,我都少入海洋公園但一定會去
宜家,不了

細細個果時百幾蚊一張飛
而家500蚊一張, 仲要同好多中國人迫埋一齊, 佢去埋我果份啦

1個讚

一年收入都唔夠20億,仲要年年入不敷支,借58億比佢係咩玩法?搞唔掂咪重組/集資/破產咯。

條數點報鬼知
分分鐘每年有盈餘只係將d錢cap上大陸
海洋公園之前咁多遊客同旅行團,其實點會虧損:face_with_monocle:

xxx行後到公園…

之前都試過蝕錢嫁…換左盛智文之後就賺…見賺左幾年有錢賺咪踢走盛智文自己做囉… 之後又蝕啦…你話係咩問題啦…

經營不善…係管理既問題

賣盤,搵商家接手…咁先會有變…跟返而家咁… 只會一路蝕

非常同意,而且啲新意黎黎去去都係夏水禮同Halloween,去黎都係排隊同排隊,比五舊水真係寧願食左佢

同屋企人借錢還賭債一樣,唔改變,只係無底深潭,俾幾多錢都無用

1個讚

只要佢肯做返香港人的公園, 重有好多香港人肯比錢去.
可惜個management 唔會, 如果係咁, 由得佢摺左佢算

算把啦, 摺既時候先話香港人優先, 等佢又再一次拋棄香港人?
比人呃左一次都要再信佢咩, 執7左佢去啦

咪係! 嗰D大陸人排隊人貼人, 又打尖, 怕怕

擺明係個主席同行政總裁廢到七彩,先可以搞到由賺錢到要破產,最衰就係當年仆街CY,夾硬要換走搞得出色嘅盛志文,這就叫做「劣幣驅逐良幣」:sweat:

1個讚

佢都無得唔做香港人公園啦,重有大陸人嚟咩?再放大6人嚟,可能係4-5線城市d人,更加趕客

係, 而+講咩都唔會再信. 人走到就走人, 錢走到就走錢.

疫症過後, b6人又再來過買奶粉