富交叉酒樓前員工

** 親身經歷**

昨天早上經過美孚好奇地在富交叉酒樓停留了一段時間, 有2位姐姐(國內來的新移民口音) 原來是富交叉前職員,她們被停薪留職,集團一直都沒有通告復職,據報已請了一班臨時員工! 復工遙遙無期 ! 恐怕等到地球毀滅前一天!

集團不遣散, 可能要牽涉一個月嘅代通知金, 遣散費, 假期補償等等… 而且即抄又拿不到政府疫情津貼, 此舉老板錢袋袋平安! 員工死人冧樓佢嘅事!

職公盟及飲食業工會前往交涉, 前員工想進入酒樓被拒, 驚慌動用大約20名警員&便衣, 3警車.
姐姐氣憤地說: 佢哋(差佬)推我, 佢哋鬧我, 又唔畀我入去!

據說疫情前員工一直盡心盡力為集團工作, 賣酒席, 端午節賣粽, 中秋節賣月餅, 個個都係為集團新先士卒, 現在落得如此收場, 十分唏噓!

我說: 前富交叉酒樓的員工, 反送中期間, 不是很支持差佬嗎? 剛才有兩名年青人為了你們, 給差佬逮捕了, 你們感覺如何?

回答: 以前唔知佢地禁衰! 我說: 以後你們還支不支持黑X? 他說: 更係唔會! 佢哋咁鬼衰!

你們要堅持, 要求集團賠償, 向大眾交代, 為何收了政府的津貼? 還無理停職! 年青人會支持你的!

1個讚

唔好話我話
工聯會就算收到佢哋求助,應該都唔會理
反而黃不計前嫌幫手

7個讚

都話啲藍C,係要損害到佢哋利益先會醒。

7個讚

所以我成日都話啲藍絲燒到佢咪會轉軚,我覺得尋日咁係商場放胡椒彈都會引起某啲藍絲不滿

3個讚

補充: 好似已去勞工處, 但亞姐說: 幫唔到手,叫有困難, 拿"眾援" . 因當時幾隻狗及著我和姐姐, 無法聽到噤清楚!

今朝商台訪問個阿姐, 佢放左兩個月了, 做左10幾年, 主管只一直叫佢地去勞工署攪 !!
可恥藍團 !!!

1個讚

政府啲抗疫基金只係不斷益老闆,利益輸送,今次就係好好例子。藍屍老細袋袋平安,藍員工快啲變黃啦,9月一齊投重光派。

昨天我跟亞姐閒談, 啲狗狗一直丁著我2個, 我怕狗狗搵多6個人, 比張告票我! 我無所謂, 亞姐已無開工好耐 !

1個讚

幫佢地都浪費時間,資源
遲下又怪黃絲,所以冇人食負諗。
但佢地又唔諗下福建幫……

d藍絲係咁嘔心

想問邊度有得聽返個訪問? :baby_boy05_idea:
我想聽下呀

download HKTOOLBAR
我朝朝都聽LIVE 雷霆881
陳志雲 楊洛笙等人做, 每朝8-10AM

1個讚

負諗d嘢真係麻麻地

1個讚

呢間公司非常賤格,我識人係入面做,只要員工有少少唔願意做其他職責嘅工作(例如樓面要去做洗廁所),就放人無薪假,寧願係出面請散工,散工就$60一個鐘,而員工計返都係$4x一個鐘

1個讚

唔會㗎。藍絲會覺得係黃人去搞活動,黑警先會放胡椒彈:woman_shrugging:t2:

昨天美芙新村都好多藍蛆蟲架! 行過都有好多老藍蛆蟲罵我地! 上次翠雅山房以用作隔離營, 佢地至出來嘈! 藍蛆蟲係自私鬼, 佢地唔理架! 藍蛆蟲心態就係, “最緊要自己富貴, 話知他人閉翳”!

1個讚

而家邊個破壞,真係破壞間店咪有槍果d

炑八好似係藍店?

負諗集團

咁佢追究啲乜?追究人地係度唱歌?