都唔知,fb 好似有花生
唔好聽富X集團啲人講野, 入去火木8的客人係藍蛆虫多, 有黃人入去, 比佢地趕走.
又咁,食飯都知道政見咁特別?
所以我D長輩﹐我都等緊幾時會損害佢地自身利益。
係
炑八都係富臨,一定要罷

無錯… 我睇見工會係黃都知咩事,我估佢地一定有
搵過工聯會應該係無幫佢地所以先至搵黃既工會幫佢
地出頭…
其實一早就個個咁既計劃有咩理由係唔係直接比錢
員工,根本就係係度幫大集團。。。。。
今年成立工會全部都係黃的.
所要選啲黃的區議員
起碼佢地會真心同你爭取
2個讚
我好同情呢班aunties, 如果知道以後唔好信警察就真係幫得過, 如果唔係, 俾幾個口罩你又投建制, 我寧可你無飯開.
想問下放冇薪假是合法嗎?
員工吾接受, 富交叉就要正式解僱同賠償啦!
是否我理解有錯?
我睇過一條片係狗入餐廳話要拘捕餐廳內一班人,有個女仔(唔知係咪職員)就問嗰班人叫咩名,有隻狗衝出黎向女仔噴胡椒,有個男士阻止同話佢地係餐廳職員,要清楚知咩事,有責任要交代…
我試下仲搵唔搵到條片
佢想d人自己走,唔駛比長服?