富交叉酒樓前員工

都唔知,fb 好似有花生

唔好聽富X集團啲人講野, 入去火木8的客人係藍蛆虫多, 有黃人入去, 比佢地趕走.

又咁,食飯都知道政見咁特別?

所以我D長輩﹐我都等緊幾時會損害佢地自身利益。

炑八都係富臨,一定要罷
圖片

無錯… 我睇見工會係黃都知咩事,我估佢地一定有
搵過工聯會應該係無幫佢地所以先至搵黃既工會幫佢
地出頭…
其實一早就個個咁既計劃有咩理由係唔係直接比錢
員工,根本就係係度幫大集團。。。。。

今年成立工會全部都係黃的.

所要選啲黃的區議員
起碼佢地會真心同你爭取

2個讚

我好同情呢班aunties, 如果知道以後唔好信警察就真係幫得過, 如果唔係, 俾幾個口罩你又投建制, 我寧可你無飯開.

想問下放冇薪假是合法嗎?

員工吾接受, 富交叉就要正式解僱同賠償啦!

是否我理解有錯?

我睇過一條片係狗入餐廳話要拘捕餐廳內一班人,有個女仔(唔知係咪職員)就問嗰班人叫咩名,有隻狗衝出黎向女仔噴胡椒,有個男士阻止同話佢地係餐廳職員,要清楚知咩事,有責任要交代…
我試下仲搵唔搵到條片

佢想d人自己走,唔駛比長服?