詠希bb採訪13歲陸同學,小朋友兩度淚崩


好多人在場都好嬲,因為班狗(係狗屋內)恐嚇個小朋友,“下次再敢出來就立即拉你阿媽坐監!”
小朋友一諗到可能會害左媽咪,急到係鏡頭面前喊(後来由佢媽咪代答)。過左陣等佢情緒平伏後,詠希BB最後問陸同學有乜想對媽咪講?小朋友居然喊住講,“母親節快樂,對唔住!”
IMG_20200510_195155
10個讚

仲有另一個被捕學生記者係女仔,16歲。佢仲慘,因為藍屍老豆唔肯去狗屋接走佢

3個讚

其實我地唔識既,可唔可以接佢?

2個讚

呢啲咁嘅老豆真係冇左都唔撚洗恨!痴撚線,自己個女都唔認!

3個讚

個細路真係好叻仔 :baby_girl04_laugh:

7個讚

https://lihkg.com/thread/2010467/page/1
連登仔集氣多謝陸同學

4個讚

唔知,不過好在有區議員跟緊

4個讚

痴線,嚇到小朋友咁,好委屈囉! :baby_girl02_angry:

3個讚

FB 又月人話唔係藍絲老豆,不過個大人都好驚唔接受訪問?

2個讚

呢啲老豆,留個女喺畜獸屋企,輕剛強姦重則失蹤,點做人老豆

2個讚

好攪笑,如果係黃絲老豆,行得正、企得正,做乜唔快啲去接囡?做乜要驚接受訪問?大人識驚,個女留係狗屋就唔驚?完全唔覺得個老豆有黃絲的特徵

我驚炒車怪錯好人咋

2個讚

陸同學,你好勇敢 :+1::+1::+1:

4個讚

同學仔很勇敢 :baby_girl10_heart:

2個讚

佢哋連自己個仔都虐打,何況人哋個仔

3個讚

小朋友好叻,佢媽媽都好明白事理
唔怪得個仔咁叻仔!
同學仔,你哋好勇敢好叻,加油呀

2個讚

真係好彩我地投左班黃既區議員出黎

4個讚

陸同學將來一定前途無量

1個讚

根據我平時同藍絲同事既相處,佢哋會話:比差佬捉就啱架喇,唔好去保釋呀!
被人打死仲好。

1個讚

小朋友處變不驚,叻:+1:
媽媽支持自己小朋友,更:+1::+1:

4個讚