詠希bb採訪13歲陸同學,小朋友兩度淚崩

陸同學,2百萬人為你自豪。

4個讚

https://www.inmediahk.net/node/1073243?fbclid=IwAR1PICBzbHgNrtROek8qSf9_z3haT3q1eu3a-dzxpVGnrEB1BQHB69N6dPI
原來搜身時都已經驚到喊。入到狗屋仲要俾恐嚇!!!
。。。
“有網民發起和你sing,深學媒體(Student Depth Media)的學生記者在海港城商場內,即Citysuper外第二次遭警搜查時。13歲的陸同學和同行的另一名女記者在搜查期間多次落淚,二人最後遭警察帶走。”

1個讚

如果我係佢亞媽, 我會以佢為榮. 佢面對啲狗完全面無懼色.

4個讚

小朋友好叻仔,對比起班成年毅進垃圾真係冇得比

2個讚

真係好心up 呢個小朋友咩都無做錯到 錯在生係呢個極權社會 :baby_boy03_cry:

好心up
咁細個就要俾政治打壓

希望小朋友唔會嚇親

2個讚

無人性同我地有人性真係好唔同…幼吾幼以及人之幼…係佢地身上表現得好另類

2個讚


去佢地個page 支持下,13歲,好勇敢,亞媽都係。

2個讚

佢哋根本唔係人

2個讚

佢哋根本唔係人,亦唔配做人

4個讚

個細路好勇敢 睇左兩次都睇到我眼濕濕
小朋友加油! 你無錯 多謝你為香港既付出
媽媽都真係好明事理 教得個仔好乖好有條理
多謝你地

剛睇cctvb新聞

條差佬兇個13歲細路

係咁叫佢拎記者証出嚟

個13歲小朋友好聽話又好好禮貌

2個讚

所以好怕啲人話選左都無用 乜乜物物
其實多左400個同路人區議員成個社會氣氛已好唔同
ps 我幾鍾意余德寶 但可惜佢為大局着想宣布唔出選立會 好大方
respect!

1個讚

其實學生記者已經好叻

1個讚

有智慧分辯對錯,有勇氣面對黑警,落淚係因為令媽媽擔心…咁有勇有謀又孝義既小朋友,佢家教一定好好,大個一定會成材。

1個讚

班畜牲好衰… 咁樣嚇個細路, 持強凌弱… 真係畜牲…

個個牛高馬大既大人去恰一個手無寸鐵既13歲細路, 真係人唔笑狗都吠啦, 係吠d同類叫佢地唔好再咁做 !!!

1個讚

因為呢d被捕嘅前綫唔係佢哋親人子女佢哋講呢d打死佢就好係無成本
但呢個仆街老豆藍到連自己仔女都唔認真係天理不容!衰到冇人有!

睇到喊,小朋友又無做錯事,就無啦啦被黑警恐嚇,天理何在!同學,以你為榮!:+1: