為左自己家人,為左自己小朋友,盡量避免去新鴻基有份嘅商場消費。
果啲商場完全無管理,任由班揸槍嘅人係商場入面搞亂檔,周圍恐嚇顧客。
我本來今日一家人係新鴻基某商場食飯,諗住食飯之後買嘢。
見到班揸槍嘅人係商場入面,我即刻離開,唔想再去新鴻基有份嘅商場消費。
11個讚
其實唔只國內同胞,香港人都要知。
去新鴻基管理嘅商場除時有無妄之災。
唔為自己都要為屋企人。
太古管理得好好多
1個讚
香港真係好危險,莎莎d sales 見你靚仔靚女又亂影大頭,唔好嚟香港喇
3個讚
新鴻基商場一覽表!

3個讚
新鴻基在新界好多農地, 一個屈尾十就轉做住宅地, 補幾多錢, 修橋補路 d 錢點同政府對分完全唔透明。所以佢好軟弱, 唔好諗住佢會保護 d 客, 小業主都唔會保護
1個讚
梗係,話晒係英資,班管理層起碼有國際水準。
呢個要靠廣告家長提點一班準備入大學嘅家長
其實我好唔like太古,被佢地職員偷野,報警後再投訴,但太古完全幫員工 ![]()
咁大件事?
你睇佢元朗果邊就知
係,唔會去呢d商場購物消費,因為我唔會自己買兇殺自己。
1個讚
連親中人士藍屍都唔保護
入到去新鴻基d商場仲衰過野外求生
真係得中國人唔介意入去
2個讚
勁呀!
我之前有新鴻基個apps買野儲分
之後沙田放狗入嚟,就唔會再幫襯
之後D分換埋禮物,刪埋apps
3個讚
做得好 ! ![]()
![]()
![]()
頭先apm有和你唱
見到好多防暴企晒係度
要喇!
真係避得就避,呢啲咁嘅商場,危險到死。
1個讚
和你唱返而我覺得無嘢,我仲可以平平安安買嘢食飯。
班揸槍嘅兇神惡殺周圍搞班顧客,乜嘢消費意欲都無晒,班管理就唔知縮左去邊,由得班客自生自滅。
