新鴻基管理嘅商場,完全保護唔到顧客。

為左自己家人,為左自己小朋友,盡量避免去新鴻基有份嘅商場消費。
果啲商場完全無管理,任由班揸槍嘅人係商場入面搞亂檔,周圍恐嚇顧客。
我本來今日一家人係新鴻基某商場食飯,諗住食飯之後買嘢。
見到班揸槍嘅人係商場入面,我即刻離開,唔想再去新鴻基有份嘅商場消費。

11個讚

其實唔只國內同胞,香港人都要知。
去新鴻基管理嘅商場除時有無妄之災。
唔為自己都要為屋企人。

太古管理得好好多

1個讚

香港真係好危險,莎莎d sales 見你靚仔靚女又亂影大頭,唔好嚟香港喇

3個讚

新鴻基商場一覽表!

20200510_193459

3個讚

新鴻基在新界好多農地, 一個屈尾十就轉做住宅地, 補幾多錢, 修橋補路 d 錢點同政府對分完全唔透明。所以佢好軟弱, 唔好諗住佢會保護 d 客, 小業主都唔會保護

1個讚


你睇吓!
我仲點會帶屋企人去呢啲咁嘅商場。

2個讚

梗係,話晒係英資,班管理層起碼有國際水準。

呢個要靠廣告家長提點一班準備入大學嘅家長

其實我好唔like太古,被佢地職員偷野,報警後再投訴,但太古完全幫員工 :baby_girl06_shock:

咁大件事?

你睇佢元朗果邊就知

係,唔會去呢d商場購物消費,因為我唔會自己買兇殺自己。

1個讚

連親中人士藍屍都唔保護
入到去新鴻基d商場仲衰過野外求生
真係得中國人唔介意入去

2個讚

勁呀!

我之前有新鴻基個apps買野儲分
之後沙田放狗入嚟,就唔會再幫襯
之後D分換埋禮物,刪埋apps

3個讚

做得好 ! :+1::+1::+1:

頭先apm有和你唱

見到好多防暴企晒係度

要喇!
真係避得就避,呢啲咁嘅商場,危險到死。

1個讚

和你唱返而我覺得無嘢,我仲可以平平安安買嘢食飯。
班揸槍嘅兇神惡殺周圍搞班顧客,乜嘢消費意欲都無晒,班管理就唔知縮左去邊,由得班客自生自滅。