新鴻基管理嘅商場,完全保護唔到顧客。

如果有內地同胞,你估班警察會咁放肆…
佢哋只對付香港人…

1個讚

[quote=“TPK, post:14, topic:18389, full:true”]
咁大件事?
[/quote]我之前都係bk出過 :baby_girl04_laugh:

咁佢哋又真係幾唔掂

咁班友本身就係反骨仔,出賣香港人。

都係講緊今次事件,太古做得好啲

個班sales成班仆街黎,繼美心之後sasa真係要收皮

3個讚

佢哋完全冇諗過保護顧客
算吧啦唔好諗
啲老闆全部都係政協嚟㗎

咪好囉,如果拉藍屍我心涼到震

其實點解成日要去太古城中心 (講真,太古城、太古廣場其實已經比其他地產商向商埸好),點解唔去多D黨鐵商場呢?今日一個黨鐵商場都冇!

講真我入黎消費,食飯買嘢!唔係俾你班垃圾當玩具!
商場管理就更加不知所謂!由得班揸槍亂咁黎,成班商場管理唔知死左去邊?
由得班客係個商場入面擔驚受怕。

成班食蕉去邊?
咪就係攞住張紙同個客講唔好聚集。

1個讚

d商場完全唔保護顧客,由得d黑暴搞商場,仲傷害小朋友。

以後各位JM唔好去新鴻基商場 :baby_girl02_angry:

1個讚

我睇完個細路女中椒彈嗰幕,好嬲好嬲
我冇嘢做到,希望黑警今日死老母
希望唔好介意我咁口毒,我真係好L 火

2個讚

你有嘢做得到,就係盡量唔好去新鴻基有份管理嘅商場,以免自己受傷。

1個讚

做得好啱!
買嘢食飯係講心情,呢啲咁嘅商場睇見都眼冤。

1個讚

唔毒,我每次見到佢哋狗車,行過狗屋,都一定詛咒佢地

1個讚

2320 #旺角 #彌敦道 #山東街 #西洋菜南街
現場警察呼喝記者,高呼「記者冇特權」。警察亦要求記者舉高手跪低,及準備身分證。有記者被嚇哭,被警察要求「喊大聲啲,唔夠淒厲。」
#立場

如果去商場,我見一班人唱歌,我應該掂行掂過繼續shopping。但成班防暴,真係嚇到走都走唔切…

1個讚

我尋晚先去完moko,今日去朗豪坊
我普通c9一名,我真係驚防暴警察多啲,佢哋唔係人咁品

1個讚

太古都係藍