班警察又搞到成個太古城唔使做生意

母親節搞埋啲咁嘅嘢:face_with_symbols_over_mouth:

我覺得好好喎,黑警出嚟舖頭先落閘
返去亡國啦

2個讚

我咪講緊啲黑警咯,左住行街Shopping,頭先無示威,班防暴都衝左入黎

連唱歌都唔俾,軍政府根本就係想攬炒,一日唔光復一日都唔會有運行

太古今日都無和你sing… 根本就係佢哋唔想啲人做生意

佢地係咪收錯風:grinning:

連藉口都唔洗就搞太古城

係度呃OT,舖租唔係佢哋交,係唔係都係度玩

2個讚

啱先太古城一家三口買母親節禮物點知被罰2000蚊

三個咋喎,罰咩呀?

俾我一定唔交

所以佢好嬲,仲向記者們出示埋張告票

亂咁嚟,皇軍話乜就乜

我頭先都係一家三口,好彩無事 :exploding_head:

1個讚

一家3口未超出8個喎!點算聚集?咁都罰,一定出庭告返 popo 誣告 :baby_boy08_think:

佢地有幻覺:confounded:

是日不出門行商場

相信呢D濫發告票行為都有藍屍受害。好喇好喇,咁只為更為民主派助勢

1個讚

sorry,太激動睇錯咗 :baby_girl12_tehe:

不過今日幾個快閃算成功