母親節搞埋啲咁嘅嘢
我覺得好好喎,黑警出嚟舖頭先落閘
返去亡國啦
2個讚
我咪講緊啲黑警咯,左住行街Shopping,頭先無示威,班防暴都衝左入黎
連唱歌都唔俾,軍政府根本就係想攬炒,一日唔光復一日都唔會有運行
太古今日都無和你sing… 根本就係佢哋唔想啲人做生意
佢地係咪收錯風![]()
連藉口都唔洗就搞太古城
係度呃OT,舖租唔係佢哋交,係唔係都係度玩
2個讚
啱先太古城一家三口買母親節禮物點知被罰2000蚊
三個咋喎,罰咩呀?
俾我一定唔交
所以佢好嬲,仲向記者們出示埋張告票
amelia:
FourSeasons:
一家三口
三個咋喎,罰咩呀?
所以佢好嬲,仲向記者們出示埋張告票
亂咁嚟,皇軍話乜就乜
我頭先都係一家三口,好彩無事 
1個讚
一家3口未超出8個喎!點算聚集?咁都罰,一定出庭告返 popo 誣告 
佢地有幻覺
是日不出門行商場
相信呢D濫發告票行為都有藍屍受害。好喇好喇,咁只為更為民主派助勢
1個讚
sorry,太激動睇錯咗 
不過今日幾個快閃算成功