Relax… 之後大把有得嬲
1個讚
蝗軍幾時火化?
本來諗住今日去太古城買下野
見到成班死黑警又搞事
最終打消念頭
嚇到一家大細星期六日都唔敢去商場消費
香港嘅經濟遲早俾呢班死黑警搞死
一家三口好無辜
攪錯呀,嬲到

班死黑警已經癲到無晒人性
面對呢啲情境,又唔見袁詠儀會出嚟講:「小朋友沒有做任何錯的事,可否不要這樣對小朋友嗎?謝謝」 
4個讚
從來最唔想停果啲一定係黑警
佢哋最近冇得hi嘢 脾氣係差啲
黑警唔比面撐黑警嘅黑心
支針唔拮到肉,點會痛呢?
佢哋最叻就係:有乜嘢同法官講。
成班都亂咁黎。
1個讚
