班警察又搞到成個太古城唔使做生意

Relax… 之後大把有得嬲

1個讚

蝗軍幾時火化?

本來諗住今日去太古城買下野
見到成班死黑警又搞事
最終打消念頭

嚇到一家大細星期六日都唔敢去商場消費
香港嘅經濟遲早俾呢班死黑警搞死

一家三口好無辜

Moko原來仲大鑊,係室內放胡椒球槍

source : https://www.facebook.com/25964309781/posts/10160046928269782/?d=n

攪錯呀,嬲到:rage::rage:

班死黑警已經癲到無晒人性

面對呢啲情境,又唔見袁詠儀會出嚟講:「小朋友沒有做任何錯的事,可否不要這樣對小朋友嗎?謝謝」 :baby_girl02_angry:

4個讚

從來最唔想停果啲一定係黑警

佢哋最近冇得hi嘢 脾氣係差啲

黑警唔比面撐黑警嘅黑心

支針唔拮到肉,點會痛呢?

佢哋最叻就係:有乜嘢同法官講。
成班都亂咁黎。

1個讚