~Zebra blen 啱啱攞咗文具大賞, 低重心寫落好順手,撳咗掣之後搖支筆都唔會發出響聲又好寫, 呢排最常用佢 
~Tombow Mono graph 可以搖動自動出芯嘅鉛芯筆,又係低重心好寫,除咗新出好夢幻嘅馬卡龍色系,仲有mono擦膠一樣嘅復古藍白間
用返一樣樣嘅擦膠擦支筆好正 
徇眾要求加返張圖:) Blen喺公司冇帶返屋企

~Zebra blen 啱啱攞咗文具大賞, 低重心寫落好順手,撳咗掣之後搖支筆都唔會發出響聲又好寫, 呢排最常用佢 
~Tombow Mono graph 可以搖動自動出芯嘅鉛芯筆,又係低重心好寫,除咗新出好夢幻嘅馬卡龍色系,仲有mono擦膠一樣嘅復古藍白間
用返一樣樣嘅擦膠擦支筆好正 
徇眾要求加返張圖:) Blen喺公司冇帶返屋企

之前用開pilot 原子筆/鉛芯筆。
近年,轉用無印原子筆/普通鉛筆(係d牌子送嘅鉛筆)
好寫,但成日斷墨
pilot frixion! 有隻深藍色筆芯補充裝成日無貨
之前呀媽返大陸貪平貪靚買咗好多大陸牌子原子筆/啫喱筆 可能幾毫子一支都有
返到黎用發覺成日斷墨 d線條又岩岩蠶蠶
得個樣 蚹蛤蟈蜻
Comments, Like, Subscribe
有睇啊!有啲都有買好正 
佢啲螢光筆都好正又擦得乾淨,新出有隻light啲顏色好夢幻
可惜只係網店見到 
pilot墨水筆
muji嘅0.38啫喱筆好好用 由中學用到出嚟做嘢~
台灣12蚊店買既3色筆
簽名筆: Uni-ball Signo Broad UM-153
好流暢, 又唔貴
uni jetstream 101 0.7,有筆蓋果款。
用左6年幾,超好寫。一支筆身換芯用,換左2盒筆芯有多。
0.7唔係人人岩,我就喜歡粗線。
Muji最平嗰支原子筆最好寫,
得紅藍黑三色。
Jetstream 0.38, 0.5
用過最好最耐始終係佢
水性筆用pilot juice up
筆型好靚 
不過呢排有啲變心
心郁想試Zebra blen
有冇多啲用家心得呀
pilot super grip (f)
中學用到依家
墨水筆好寫但易斷墨
又用得快,讀書個陣覺得好貴
-Muji 0.38
-Sarasa Clip 0.4
-Mildliner
Pilot Dr. Grip。
粗身好揸手,有壓力膠,寫得耐都唔攰。
Pilot Spark 0.5mm
又係粗身,又係有壓力膠,亦可上下搖。
Tombow Mono graph好好用,但畀我仔粗用爛咗。
另外睇中Monteverde 工具筆,但成$360支。。。
Zebra blen 正~樓主知唔知邊樹有芯賣?同埋佢出左3色筆版,好幼身好靚
Pilot Juice系列啫喱筆
好好水,多色揀,d色仲好靚
試下去中南。