我都好鍾意文具架,如果你哋啲分享可以加埋相就好喇
白色靚但係舊膠好易黐塵污糟, 我鍾意用灰色嗰支 
Dr.Grip 係咪dryjell嗰隻呀 ,我都有好鍾意玩佢舊膠, 得閒搣下鏈下重唔係好貴,但係有少少黐塵同埋寫喺塗改帶上面會唔出色 
之前喺間網店買過但係而家買曬啦, 原來佢有出限定色淺藍同粉紅好靚不過周圍都買唔到 
我淨係鍾意用呢隻筆, 寫字好順又平, 冇話用到中途斷墨 (我唔係做樓面寫單)

1個讚
唔係。
係g-spec
g-spec就無黐塵嘅情況。
最普通既筆已經係最好用
呢個post好高質,
如果有埋圖就好啦 

我都好鍾意睇carl![]()
Uni Jetstream 用左好多年,無野取代到 
Blen 喺公司呀,淨係影咗mono graph 
依個好CLASSICS