文具控♡一人分享一支好用嘅筆

我都好鍾意文具架,如果你哋啲分享可以加埋相就好喇:heart_eyes:

白色靚但係舊膠好易黐塵污糟, 我鍾意用灰色嗰支 :baby_girl10_heart:

Dr.Grip 係咪dryjell嗰隻呀 ,我都有好鍾意玩佢舊膠, 得閒搣下鏈下重唔係好貴,但係有少少黐塵同埋寫喺塗改帶上面會唔出色 :baby_girl08_think:

之前喺間網店買過但係而家買曬啦, 原來佢有出限定色淺藍同粉紅好靚不過周圍都買唔到 :baby_girl03_cry:

我淨係鍾意用呢隻筆, 寫字好順又平, 冇話用到中途斷墨 (我唔係做樓面寫單)

WritingINstruments_Pens_PDP_msp101_blu

1個讚

唔係。
係g-spec
g-spec就無黐塵嘅情況。

最普通既筆已經係最好用

呢個post好高質,
如果有埋圖就好啦 :sunglasses::sunglasses:

我都好鍾意睇carl​:+1:

Uni Jetstream 用左好多年,無野取代到 :baby_girl04_laugh:

Blen 喺公司呀,淨係影咗mono graph :baby_girl04_laugh:

依個好CLASSICS