如果係真係假,都假得衰過人!
借花獻佛,不過
佢唔系好配
睇完就算,唔洗太認真
望佢個樣已經無乜血色又老,成條屍咁行,呢個袋似血袋咁拎住… 
如果我係佢2個仔,看到這樣的留言,都幾心淡,專登買份禮物當然希望收禮物者開心,但得到的評語是唔喜歡隻色(好像雞蛋裡挑骨頭)唔怪得買禮物都要買返個3年前的同款手袋,毫無新意
正如愛一個人,對方煮咩都話好食,只希望對方開心
3個讚
係啦,而家講比全部人知,佢唔鐘意個袋
紙紮舖大把
2個讚
完全冷血的
枉為人母


可能最後孤獨終老
好似個老女人中意用飛甩雞毛,不過唔確定。佢屋企人應該送安眠藥俾佢好啲,佢反正都無一晚訓得着
好似又真係無人comment講嗰隻到底係咩牌子喎⋯⋯
唉,佢最好唔好爆,唔係人地生意多得佢唔少
好似情人節冇人送花,自己訂花送去office炫耀feel
孤獨終老
佢真係好不知所謂
殺人兇手
佢都知自己做得多陰質野 所以驚成咁
呀仔都唔知佢鐘意咩色?咁可悲呀?
咁唔鐘意下年祝佢無仔送禮物
佢而家個樣真係越睇越有一種好唔自在嘅感覺,係好猙獰,成魔果種。以前唔係咁,唔係因為老咗嘅問題,唔知大家覺唔覺?
在公佢唔配做一個首長,在私佢唔配做人母親
相由心生
其實可能就係咁多年都無送過,所以先至咁「驚」係炸彈⋯⋯ ![]()