林鄭的母親節禮物

如果係真係假,都假得衰過人!

借花獻佛,不過:unamused:佢唔系好配

睇完就算,唔洗太認真

望佢個樣已經無乜血色又老,成條屍咁行,呢個袋似血袋咁拎住… :baby_boy07_surprise:

如果我係佢2個仔,看到這樣的留言,都幾心淡,專登買份禮物當然希望收禮物者開心,但得到的評語是唔喜歡隻色(好像雞蛋裡挑骨頭)唔怪得買禮物都要買返個3年前的同款手袋,毫無新意
正如愛一個人,對方煮咩都話好食,只希望對方開心

3個讚

係啦,而家講比全部人知,佢唔鐘意個袋

紙紮舖大把

2個讚

完全冷血的
枉為人母:rage::rage::rage:

可能最後孤獨終老

好似個老女人中意用飛甩雞毛,不過唔確定。佢屋企人應該送安眠藥俾佢好啲,佢反正都無一晚訓得着

好似又真係無人comment講嗰隻到底係咩牌子喎⋯⋯

唉,佢最好唔好爆,唔係人地生意多得佢唔少

好似情人節冇人送花,自己訂花送去office炫耀feel

孤獨終老

佢真係好不知所謂

殺人兇手

佢都知自己做得多陰質野 所以驚成咁

呀仔都唔知佢鐘意咩色?咁可悲呀?
咁唔鐘意下年祝佢無仔送禮物

佢而家個樣真係越睇越有一種好唔自在嘅感覺,係好猙獰,成魔果種。以前唔係咁,唔係因為老咗嘅問題,唔知大家覺唔覺?

在公佢唔配做一個首長,在私佢唔配做人母親

相由心生

其實可能就係咁多年都無送過,所以先至咁「驚」係炸彈⋯⋯ :joy: