呢位毒婦,幾時消失呀?
1個讚
佢公關點做嘢,係要講到咁
是但講兩句母親節快樂咪算
咁都要抽政治水
母親節好好享受自己仔女份禮物都唔得
俾香港人休息一下都唔得既
(話你知:所有高官post乜乜網誌都係有班人一早寫好之後經過層層的approve和修改先可以出街的)
3個讚
係唔係自己買扮有人送假。。
同意,希望小點抽水。
祝願所有母親,包括林鄭,今天都母親節快樂![]()
![]()
橙色的代表好慘咁解呀嘛, 連佢個仔都覺得慘
佢啲仔應該長期唔係佢身邊,點會知佢喜歡乜色,個袋分分鐘自己買比自己都唔奇啦,e 個人講嘢都唔知係咪真嘅
2個讚
咩牌?
同佢同牌子都唔想
又話最鍾意嗰隻死人I
HK藍,大話精無句真話
離題一下,睇完呢個post終於明白點解隔離壇叫佢做針姐
1個讚
市井大媽,一貫作風:
我已經做咗了,你仲想點?
你唔抵得我叻
係呀,我兩個仔係外國,你吹得我脹呀?
香港真不幸,有件眼光狹窄、橫蠻霸道、善妒記仇嘅怨婦特首。
全家送個橙色袋比佢-杏家剷
2個讚
完全感受唔到喜悅同親情
林門真手足,測試郵件保安系統
痴咗,個仔買重嫌3嫌4
2個讚
個色似年輕用就啱!會唔會佢 d 仔買比佢條女,條女唔要,都買左咯,唯有送比老遠無親? 
3個讚
呢個好爆,不過想知系乜brand,橙色真心樣衰
係人都知鮮色都係配年輕人用架啦!7婆老er er,邊啱用?個仔抓爆頭,分分鐘條女用過唔好用,唔好駛,2手當1手送呢 
1個讚
其實係咪又自編自導自演?佢出嘅post 已經好多假嘢,冇句真!
佢個仔條女識貨,心諗:你老母鐘意啲brand,唔啱禾 taste!退貨!退返比佢條仔… 