相由心生
我覺得佢係公關寫曬稿佢唔會理
其實佢去到唔出聲冇人當佢啞嘅層面
1個讚
其實件野係咪屋企人送都成問題
唔講政見
佢呢個人真心難頂、當年入唔到手袋黨係有原因。
1個讚
林鄭冇得過母親節,就要全香港母親都冇得慶祝,你地見過咁既人渣未?
係,唔講佢抽水
淨係話唔鐘意橙色已經好唔大方
唔論其他,淨計工作能力佢都未夠班
佢個仔燒個袋比老母未得囉
將來係地獄有得用
下面應該檢查無咁嚴
2個讚
唔會掛,做得公關反而更小心避免關公災難,我覺得係佢自己口述要人照出
最後一次收禮物。
1個讚
林鄭送中條例喚醒左好多人站係正義嗰邊,連魔鬼都憎呢隻豬隊友,佢死左下場一定唔好過。
好人好者又點會覺得收炸彈
身有屎啦佢
講野得罪人多,政治手段又差,
佢同葉劉都入唔到手袋黨
兩個都戀棧權位、囂張拔戶、不受歡迎。
所以有淺藍朋友話唔明抗爭者的行為。要過係唔係都會過。中央話晒事、林鄭係棋子、鬧佢做乜。
我會講、抗爭者就係迫呢個政府露出真面目、就算你要硬過、都要用手段過。
1個讚