香港人太有錢,太識賺錢,唔係挖苦嘲諷,亦都唔係咩認真分析推論
純粹一種感覺…大家同意嘛?
2個讚
猶太人勁啲,不過香港人智商係最高,未FC
香港係個好易搵錢既地方。
上世紀個個諗住入中國搵大市場,好多都經香港進入,過水濕腳,香港第三產業就咁興起,養肥唔少人。
仲有地產,香港樓價高企不下,只要岩時機上到車,幾乎穩賺,仲要賺好多。我第一層樓係2012年買,一年既升幅已超過我成年人工。兩/三年一按套果舊錢出黎又可以做其他投資錢搵錢…呢D快錢邊個地方可以搵到。
1個讚
太叻,仲要係「普及而平等」嘅叻…
投資有道,我估如果其他地方嘅人有資源係手未必識得增值,或者用最efficient嘅方法增值
有好多方法搵錢,d稅又低,真係有手有腳都唔會餓死
1個讚
同意,
睇香港有六成人供滿層樓就知啦,
買股票有投資嘅人亦好多,
個人成就以搵錢多少決定,藝術家、運動員呢d純興趣嘅人極少,主力都係搵錢嘅工
1個讚
我覺得係普及教育同生活要求造就香港人的能力,生活係香港如果蠢啲都比人淘汰。
1個讚
好老實我覺得係
都係,所以讀書差少少已經好辛苦
有錢嘅好有錢, 但窮嘅可以窮得好緊要, 香港貧富懸殊問題好嚴重 
4個讚
我淨覺得我唔係
我見有D好細就識揾方法賺錢…
會識得生活興趣,但工作嘅目標非常清楚,就係錢
都有D將揾食工具同興趣掛勾的,但眼見唔多
呢樣睇香港人步速就知 
樓係貴,但係香港人供得起嗰下先恐怖…
1個讚
同感!但對比其他地方,感覺香港收入生活水平質素其實幾高
但住到咁細算唔算水平高
住屋係死穴(不論大細,比得首期供得起已經好八閉),但係我見一般人有咩娛樂基本都應付到,旅遊啊,消閒之類…
呢啲直頭係醒!