香港人太有錢

香港人太有錢,太識賺錢,唔係挖苦嘲諷,亦都唔係咩認真分析推論
純粹一種感覺…大家同意嘛?

2個讚

猶太人勁啲,不過香港人智商係最高,未FC​:relieved:

香港係個好易搵錢既地方。

上世紀個個諗住入中國搵大市場,好多都經香港進入,過水濕腳,香港第三產業就咁興起,養肥唔少人。

仲有地產,香港樓價高企不下,只要岩時機上到車,幾乎穩賺,仲要賺好多。我第一層樓係2012年買,一年既升幅已超過我成年人工。兩/三年一按套果舊錢出黎又可以做其他投資錢搵錢…呢D快錢邊個地方可以搵到。

1個讚

太叻,仲要係「普及而平等」嘅叻…

投資有道,我估如果其他地方嘅人有資源係手未必識得增值,或者用最efficient嘅方法增值

有好多方法搵錢,d稅又低,真係有手有腳都唔會餓死

1個讚

同意,
睇香港有六成人供滿層樓就知啦,
買股票有投資嘅人亦好多,
個人成就以搵錢多少決定,藝術家、運動員呢d純興趣嘅人極少,主力都係搵錢嘅工

1個讚

我覺得係普及教育同生活要求造就香港人的能力,生活係香港如果蠢啲都比人淘汰。

1個讚

好老實我覺得係

都係,所以讀書差少少已經好辛苦

有錢嘅好有錢, 但窮嘅可以窮得好緊要, 香港貧富懸殊問題好嚴重 :baby_girl03_cry:

4個讚

我淨覺得我唔係:joy:

我見有D好細就識揾方法賺錢…

會識得生活興趣,但工作嘅目標非常清楚,就係錢
都有D將揾食工具同興趣掛勾的,但眼見唔多

呢樣睇香港人步速就知 :baby_boy06_shock:

樓係貴,但係香港人供得起嗰下先恐怖…

1個讚

同感!但對比其他地方,感覺香港收入生活水平質素其實幾高

但住到咁細算唔算水平高

住屋係死穴(不論大細,比得首期供得起已經好八閉),但係我見一般人有咩娛樂基本都應付到,旅遊啊,消閒之類…

呢啲直頭係醒!