香港人太有錢

旅遊嚟講,全世界都普及左…

環境逼成姐,老豆教落要係香港生活一係聰明一係勤力

1個讚

https://topick.hket.com/article/1956581/
同意,但都比唔上香港!><

可惜香港嘅生活質素勁低

1個讚

有時唔係講錢,你見呢D,拋開法律唔講,就算冇金錢上嘅資源,識得要揾方法幫自己
未命名

金石良言!

整體相比之下唔差,當然唔應該咁就無視D問題

依家香港搵錢唔難但好唔見洗
只可以講有錢人可以好有錢,有錢係香感都算幾好,要乜有乜,價錢相對平(同大陸比)
就算香港基層份人工其實去其他地方生存會幾好,但係香港因為住屋貴,錢會唔見洗

唔洗供樓/交租,普通一份糧已經好好洗~~

所以對好多人黎講
住到公屋係夢想

有時都係環境所逼,學生、家庭無多餘錢做其他嘢,就要想辦法…香港人就係轉數快!

香港嘅地利位置係似出去嘅,同埋計外遊嘛

即係東京人去沖繩唔計,北京人去雲南又唔計,香港人本地遊都唔計

離開香港後, 更加有呢種感覺