旅遊嚟講,全世界都普及左…
環境逼成姐,老豆教落要係香港生活一係聰明一係勤力
1個讚
https://topick.hket.com/article/1956581/
同意,但都比唔上香港!><
可惜香港嘅生活質素勁低
1個讚
有時唔係講錢,你見呢D,拋開法律唔講,就算冇金錢上嘅資源,識得要揾方法幫自己

金石良言!
整體相比之下唔差,當然唔應該咁就無視D問題
依家香港搵錢唔難但好唔見洗
只可以講有錢人可以好有錢,有錢係香感都算幾好,要乜有乜,價錢相對平(同大陸比)
就算香港基層份人工其實去其他地方生存會幾好,但係香港因為住屋貴,錢會唔見洗
唔洗供樓/交租,普通一份糧已經好好洗~~
所以對好多人黎講
住到公屋係夢想
有時都係環境所逼,學生、家庭無多餘錢做其他嘢,就要想辦法…香港人就係轉數快!
香港嘅地利位置係似出去嘅,同埋計外遊嘛
即係東京人去沖繩唔計,北京人去雲南又唔計,香港人本地遊都唔計
離開香港後, 更加有呢種感覺