歷史會見證罪人產生,後果佢地一定遺臭萬年
好擔心今晚… 唔知又有幾多手足會去聲援而被狗捉
就算冇立場,係裡面做,都要做隻聽話狗啦
睇到火都嚟埋,成班垃圾建制!
根本而家洗乜立法會吖,正苦話通過就通過啦。香港已經冇哂法治
無錯,我都預咗我哋不惜代價一定行出嚟!佢哋簡直日日強姦緊民意啊!
睇完覺得好憤怒, 但好似咩都做唔到咁.
睇到燥
1個讚
班友好無恥!
好燥呀
睇咗,火都嚟
保安都剩係聽保皇黨講,咩都係佢地嘅人
香港,變得好陌生
係fb睇文字版,最後成個下晏都唔知自己做咩黎