有冇人睇live內會?

歷史會見證罪人產生,後果佢地一定遺臭萬年

好擔心今晚… 唔知又有幾多手足會去聲援而被狗捉

就算冇立場,係裡面做,都要做隻聽話狗啦

睇到火都嚟埋,成班垃圾建制!

根本而家洗乜立法會吖,正苦話通過就通過啦。香港已經冇哂法治

無錯,我都預咗我哋不惜代價一定行出嚟!佢哋簡直日日強姦緊民意啊!

睇完覺得好憤怒, 但好似咩都做唔到咁.

睇到燥

1個讚

班友好無恥!

好燥呀

睇咗,火都嚟

保安都剩係聽保皇黨講,咩都係佢地嘅人

香港,變得好陌生

係fb睇文字版,最後成個下晏都唔知自己做咩黎:woman_shrugging:t5: