有冇人睇live內會?

PK保皇狗賤到…
李慧琼個八婆 :baby_girl02_angry:

7個讚

返緊工睇文字版:fire:

1個讚

好嬲
串通保安

1個讚

冇權可以釋法自己有權
真係賤人

保安可能係狗

1個讚

愈睇愈嬲 :baby_girl02_angry:

李慧琼係咁話自己主持會議
佢都唔係主席主咩持?

2個讚

睇到好嬲!!

有,婛子一搶凳仔就睇緊~民賤聯最無恥:triumph::triumph::triumph:

睇依家個勢唔駛捱到35+都先強推23條了

佢哋想迫死香港人:rage::face_with_symbols_over_mouth:

睇到好嬲呀!!!
今日內會主席
明日國歌法 , 廿三條 !!!

睇咗部分已經嬲到唔想再睇,成班保蝗黨太賤喇:rage::rage:

淨係睇圖已經好嬲:angry::angry:加埋工聯會襲擊慢必:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

仲係咁趕人走,唔知佢有咩權?

I feel sad…

大陸開始好急,上面應該好唔掂

1個讚

睇到火都黎:rage::rage::rage:

李慧琼宣布自己連任?黐孖筋

上邊愈唔掂就愈會攞香港出氣,好似家暴咁