PK保皇狗賤到…
李慧琼個八婆 
7個讚
返緊工睇文字版
1個讚
好嬲
串通保安
1個讚
冇權可以釋法自己有權
真係賤人
保安可能係狗
1個讚
愈睇愈嬲 
李慧琼係咁話自己主持會議
佢都唔係主席主咩持?
2個讚
睇到好嬲!!
有,婛子一搶凳仔就睇緊~民賤聯最無恥


睇依家個勢唔駛捱到35+都先強推23條了
佢哋想迫死香港人

睇到好嬲呀!!!
今日內會主席
明日國歌法 , 廿三條 !!!
睇咗部分已經嬲到唔想再睇,成班保蝗黨太賤喇

淨係睇圖已經好嬲
加埋工聯會襲擊慢必


仲係咁趕人走,唔知佢有咩權?
I feel sad…
大陸開始好急,上面應該好唔掂
1個讚
睇到火都黎


李慧琼宣布自己連任?黐孖筋
上邊愈唔掂就愈會攞香港出氣,好似家暴咁