九月真係要趕走佢地班保皇黨,好嬲
1個讚
好嬲,自己越權,仲話係合法
我一路睇一路祈禱

睇到好嬲,民賤聯成班賣港賊。自己坐上主席位自稱有權做主席,搵個唔知乜水自行釋法,唔知醜字點寫。班食蕉都唔知邊個出糧俾佢哋。真係人無恥就無敵。因為呢班人,香港要再出殯。
1個讚
睇佢好憤怒




班保安應該係狗… 工聯會襲擊慢必真係好賤, 成個黑社會咁, 意圖傷人啦… 李慧琼自封連任…真係好癲呀…









1個讚
我地班c9仔有乜幫到手?
而家嗰個受咗傷嘅係邊個嚟㗎!?係咪記者嚟㗎。上面層樓?
有線影住民賤聯抽住慢必後領在地上拖行,唔係涉嫌普通襲擊咩?點解佢可以毫無後果繼續坐在尊貴嘅議會內?
1個讚
頭先睇到圖話尹兆堅整親條腰要送院
成班建制擦鞋擦到好噁心!
市民,
不滿獻世派,掉紙。
九月立會選舉投民主派
1個讚
班保安預先有晒立場
分隔兩批人係佢哋嘅工作,並唔係單方面護住班pk囉
2:30分開始睇,越睇越嬲,琼子霸住主席位主持會議,憑乜啊!歪理當真理,破壞議事規則係你啲班民賤聯囉
睇Live 好嬲!禮義廉成班唔跟規則,越嚟越過分!完全離晒大譜。大家隨時有心理準備一定行出嚟!唔係佢哋想點就點!
預左佢無賴,人至賤則無敵
今年立法會選舉大家要將保皇黨趕走。
1個讚
一定又有遊行。政府一是又唔批
無眼睇
香港玩完