我係中環,我落去支持下先
2個讚
好憎獻世派呢班人, 嘴臉都好討厭 
1個讚
小心
小心,好多人中左椒
IFC 和你lunch 平時都係咁,冇乜嘢,今日癲咗
小心
今日咩事,癲晒咁
可能晚黑又會出刀手斬人
尋日班藍黑人都開到口斬人,無法無天
李胃琼厚顏無恥!
周以圓:好眉好貌生沙蚤,區議會選舉落選,成隻狗咁,啫長條嘴,好恐怖呀!
2個讚
“1405 有三名年輕人(只有其中兩名是互相認識)在AppleStore購物選購產品 突然被便宜警察搭膊頭表示:「警察」 然後被帶到封鎖線內扣查大概15-20分鐘 被警方指違反限聚令 每人被發出$2000 告票”
好似爭櫈仔咁,坐上去就係你做?
好慘,被斬傷送院後仲要被控非法集結
去緊中環


2個讚
個pk琼真係好似癲婆
班保安係咪共產黨員
坐上去就係主席?
痴q哂線
2個讚
痴線! 同上年強推送中有咩分別?!!
9月一定要過半數呀!!!
如果今年立會泛民取唔到半數,極肯定正苦同班獻世派背後造手腳
痴線! 同上年強推送中有咩分別?!!
9月一定要過半數呀!!!
我有種預感,可能九月前就一定會搞廿三條,唔駛拖到明年,提前攬炒
