立法會同中環都開緊波!!!

唔使背後啦

垃圾會:disappointed:
九月立會一定要送走保皇黨。

1個讚

睇到好鬼忟, 建制無一個好人

3個讚

李慧琼收皮啦! 小學雞

唉…
唔知講乜好


暫停風花雪月一日

1個讚

莫乃光講講下喊左

天理難容

https://mobile.twitter.com/JessiePang0125/status/1258656242823622657
睇Twitter先知,原來毛姨係角落偷偷落淚

我都睇到想喊,睇住保皇黨班人整死香港

1個讚

睇到好嬲. 班建制真係圍爐圍到令人作嘔

真係亂黎,細路仔玩泥沙呀! :baby_girl02_angry:

其實先例一開﹐就算9月有35+﹐佢一樣可以用呢個先例去主持會議。
呢個先係最令人擔心…

萬事小心

我無事,已回公司了

1個讚

痴線, 太多哩啲CASE, 班POPO同搶錢無分別

好多立會保安係退休黑警, 一向都包庇佢地

:sob::sob:真係好痴線 好激氣