唔使背後啦
垃圾會
九月立會一定要送走保皇黨。
1個讚
睇到好鬼忟, 建制無一個好人
3個讚
李慧琼收皮啦! 小學雞
唉…
唔知講乜好
推
暫停風花雪月一日
1個讚
莫乃光講講下喊左
天理難容
https://mobile.twitter.com/JessiePang0125/status/1258656242823622657
睇Twitter先知,原來毛姨係角落偷偷落淚
我都睇到想喊,睇住保皇黨班人整死香港
1個讚
睇到好嬲. 班建制真係圍爐圍到令人作嘔
真係亂黎,細路仔玩泥沙呀! 
其實先例一開﹐就算9月有35+﹐佢一樣可以用呢個先例去主持會議。
呢個先係最令人擔心…
萬事小心
我無事,已回公司了
1個讚
痴線, 太多哩啲CASE, 班POPO同搶錢無分別
好多立會保安係退休黑警, 一向都包庇佢地

真係好痴線 好激氣