係咪就來唔駛戴口罩😷?仲有好多存貨

我會長期戴, 防人面識別.

開關又爆點算,有存貨安心D,吾會話多架

華潤堂個SET $120?

KEEP住啦 其實跟住開學又會去下醫院多人地方 或者之後自己都會唔舒服 永遠用得番既

可以隋時買到嗎?

岩岩沙田廣場見到,
其實呢兩日都見到人POST

習慣左戴,人多地方戴

冇咁快 就算冇確診都會keep住帶一排先

不嬲流感高峰期都會帶

有多唔洗就住用,一般戴4個鐘要換。

100年前的西班牙流感,第一波爆發後第二年,第二波爆發時死得最多人,再過一年還有第三波爆發!
COVID-19有可能年底再爆

1個讚

開學小朋友起碼用幾盒, 都好驚唔夠好彩仲有幾盒期貨

我只買左大人期貨,黎緊想買多D中童口罩~

用一定會用,但會用布口罩

嚟緊返學麻煩d,未買到中童碼surgcal mask,好可能用AA99布口罩算數,係怕佢地嫌熱,整唔見…

如果小學我唔會高估佢自律性
:baby_boy03_cry:

點會唔使戴,人地醫生話係戴左口罩既情況下先可以放鬆防疫措施:woman_facepalming:t5:

撞倒誠哥快閃咪買,
無工幾百存貨我唔安心