幾個月以來,只用咗貨存不足10%
如果真係唔駛再戴,啲口罩點算好,網上仲訂咗啲期貨未收到
之前太擔心一有就買,依家又覺得好似有啲多
其實口罰長期都有用
肺炎完左
年尾可能又流感
3個讚
長期都有用, 去診所, 流感高峰期搭車呀, 或者自己左係屋企唔想傳染小朋友都會戴口罩, 我覺得有用.
同埋一般口罩KEEP好可以儲3-5年. 所以唔會話多.
4個讚
我都覺自己買多左,但會盡量keep 10盒存貨先,有多會送出去
獨立密封包裝可以放耐D,無嘅就要keep得好好!
疫情過後我都會keep住帶口罩
有好多人咳都唔會掩口
3個讚
都有幾多預言/ 占卜有講今年唔止一個疫情架
所以留定多d冇死架!
(不過就算有另一個疫情, 都唔知會唔會都係經飛沫傳播…不過留定d口罩冇死)
2個讚
搭車就用
一日未有藥同疫苗都係戴口罩穩陣
我諗住至少戴多半年
我大人反而唔多
小朋友就買多左,中童有五盒,幼童都有四盒。
中童開學一個月又放暑假,最多用到兩盒。
幼童直頭唔使返,一星期先用一個,用到何年何日先用得完
已經忍手叫自己唔好買,但見到獨立包裝就忍唔住。
放心,一開學每日起碼用2個,光速用完。
我諗住叫佢用口罩墊,減低消耗
即使疫情過,我都會係搭車時照帶
即是冇諗過遊行需要口罩嗎?
我病時會帶口罩, 總會用得著, 用保鮮袋入住D口罩, 出面再用真空袋連盒入起晒D口罩,裡面放個吸濕包(聽JM講四洲紫菜個乾燥包), 保存好應該冇問題的。年尾可能又再爆過。不過我都忍手唔買住, 依家有2盒存貨, 仲有1盒期貨
口罩一直有用, 出街空氣唔好都會帶, 由其是乖搭MTR/巴士, 返工, 自己病或公司同事病都會用. 所以平時一定Keep 住有兩盒存貨, 無獨立包裝嗰D , 記得用密實袋袋好. 可以保存得好D.
你會唔會放一盒幼童俾我啊?我得十幾個bb口罩 
每人有大半年存貨就最穩陣
梗係無問題!有12cm同12.5cm
我pm左你,你睇下有無興趣,可以二選一,放一盒俾你。![]()
3個讚