係咪就來唔駛戴口罩😷?仲有好多存貨

我覺得而家少佐人帶。因為太熱。但我諗大部份人應該會等停確診(輪入都係)多啲日子先唔帶掛。但而家未有疫苗。所以我相信要隨時都帶。

我想請教下邊個網可以仲可以買幼童口罩?我相買返多啲存貨。

1個讚

你諗多左。

除咗坐車返工唔戴唔得同去人迫室內地方,其他時間我都唔戴口罩
口罩總有用,睇醫生、流感高峰期、我每次坐飛機都會戴

年尾就算唔再爆, 其他地區一日疫情未退, 疫苗一日未面世其實都好危險。到疫情舒緩少少, 相信防疫措施會慢慢解封, 唔會無了期封關, 然後旅遊交通慢慢恢復, 人口流動點都會增加咗風險。唔計期貨, 我反而係想趁以家口罩價格回落, 貨源充足慢慢開始囤多啲貨。

2個讚

我都係咁諗,通關後一定會有更多輸入個案,甚至社區零星感染,反正夏季亦係流感高峰期,之後幾個月又去到冬季又高峰,口罩總會有用,
相信大家都唔想通宵排口罩掛,
話就話全世界都研究緊疫苗,但你敢唔敢用先,疫苗研發到真正用於大眾閒閒地幾年時間,一年都未夠就用得,我無呢個勇氣打。

趁價格回落,搵定d質素好少少的口罩,我覺得口罩會成為香港人日常必需品

2個讚

真係唔好諗咁快唔使帶口罩…
始終香港同上面每日都有頻密來往
一日未有疫苗或有效既藥物醫治都
要帶口罩,夏天帶係辛苦但都無辦法,
就算而家你覺得存貨多都唔緊要,存
起屋企慢慢用,反正可以存幾年,到
無事個時可以平時候清潔家居用…

自從強推送中惡法以來,我一直有戴口罩搭車,習慣咗了

3個讚

等到疫情好 我都會帶番個幾月先停

如果太多 遲d遊行帶盒出黎分比同路人

2個讚

我自己本身每日出入坐巴士地鐡人多地方都有帶口罩習慣,所以屋企成日有存貨,唔怕會冇用(當然係要小心唔好放易潮濕地方)

如果你量多,可以一日換兩三個,唔使慳住用。其實咁先係岩,乾淨衞生啲

3個讚

我都諗住可以每日換返兩個, 夏天熱, 一個好快就濕濕地

係。我一直都有口罩在家,不過舊時係唔想化妝而戴:laughing:

唔緊要啦黎緊幾年傷風感冒都可以戴

行街又得:smirk:

冬天天氣帶都得…帶左無咁凍

係架,一日未有疫苗一日都未完,學其他JM講,或者都會吼下D有質素合理價錢既口罩,不過多數都多人爭唔輪到我

好難講有冇第2輪

其實本身出街去公眾場合/交通公具就應該要戴口罩,太多人無公德心有病都唔戴口罩周圍傳播細菌,仲未計遲下唔知幾時又放TG, 空氣差點都要有返個口罩旁身。

加上我自己個幾日特別易病,醫生都建議我出街要戴口罩,所以口罩對我黎講真係唔係煲底見個日都唔會除

2個讚

遲d通返關,大陸人周街走,會唔會帶埋病毒落嚟都未知

留起先啊,都唔好棄單
都唔知冬天會點

1個讚

口罩真係唔會嫌多, 又可以擺幾年… 萬一遲D又爆過都唔使四圍撲嘛!

1個讚