沒血緣的手足

理大。中大。既畫面一直在腦海中重播:sob::sob::sob::sob:
不能忘記。不敢忘記。

3個讚

心很痛
他們真的很勇敢。真的

一早過左引渡條例
一早過左中國國歌法
一早變左武漢

見到好想喊,香港既年輕人真係好勇敢,真係為左香港犧牲好多,變相好憎D藍絲,一句唔該都冇,反而鬧距地搞亂香港,距地真係做慣奴民,

香港年輕人真係好叻好勇敢,仲會保護我哋。

每次睇到d 圖片, 我喊左!
佢地真係好勇敢! :baby_girl03_cry:

1個讚

想喊

:sob::cry:多謝佢地!

依家李慧琼又係立法會越權, 為國歌法舖路

真係好似打緊内戰咁!希望正義的香港人會赢,但我知必然有許多犧牲:cold_sweat:

2個讚

好心痛!