理大。中大。既畫面一直在腦海中重播



不能忘記。不敢忘記。
3個讚
心很痛
他們真的很勇敢。真的
一早過左引渡條例
一早過左中國國歌法
一早變左武漢
見到好想喊,香港既年輕人真係好勇敢,真係為左香港犧牲好多,變相好憎D藍絲,一句唔該都冇,反而鬧距地搞亂香港,距地真係做慣奴民,
香港年輕人真係好叻好勇敢,仲會保護我哋。
每次睇到d 圖片, 我喊左!
佢地真係好勇敢! 
1個讚
想喊

多謝佢地!
依家李慧琼又係立法會越權, 為國歌法舖路
真係好似打緊内戰咁!希望正義的香港人會赢,但我知必然有許多犧牲
2個讚
好心痛!