沒血緣的手足

大家都係命運共同體,不分後生定年長
年紀大少少有顧慮嘅,希望都盡可能做好後勤做到嘅野支持場運動:muscle:t2:

3個讚

:baby_girl03_cry:

1個讚

睇親呢啲相都會:cry::sob:

3個讚

呢一年見到好多令人感動既畫面,大家萍水相逢,又互相幫助:sob:

3個讚

612開始才發現香港年輕人原來一直深藏不露,絕對不是只識打機嘅癈青

5個讚

我哋亦可以做他們沒血緣的父母。

5個讚

:baby_girl03_cry:

1個讚

每次睇到呢啲畫面都好心痛,點解不可以善待我地的下一代。

3個讚

睇到好心痛:sob::sob:

3個讚

每次見到呢d相就好心痛:sob:

2個讚

:baby_girl03_cry:

2個讚

心痛 痛心

2個讚

真係好難過,睇到呢啲相都覺得好心痛,佢哋本來可以開開心心享受青春

2個讚

每次見到都好心痛:sob:

2個讚

希望快d 贏

2個讚

如果唔系班年青人,香港一早淪陷失。 :baby_boy03_cry:

2個讚

真係:cry:

為香港民主自由發展既應該係班吸民脂民膏既政客同資本家,而唔係班無權無勢無錢無槍無刀只拿雨傘不求私利既年輕人
成功,俾人告/坐監
失敗,俾人告/坐監,出返黎仲要受盡藍屍白眼同批鬥
我地要無盡支持佢地,唔好俾佢地孤身作戰

1個讚

:persevere::persevere::persevere::persevere:

佢哋真係好勇敢:+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2: