
22個讚




依家嘅年青人真係好叻好勇敢
6個讚



點解要佢地受呢d苦
無能政府你收皮喇
黑警幾時有報應
10個讚
呢班後生仔…唔愛香港係唔會企出黎…只怪呢個政府只識討好中國驚得罪佢而不惜幫手換血…明明有咁愛香港既年青人,但港共政府卻從無為香港下一代著想過…
5個讚
若然未報,時辰未到 
4個讚
好悲哀!年輕人應該無憂無愁天真地生活
5個讚

每次睇到依d相都好想喊

2個讚
祈求民主與自由 萬世都不朽 ![]()
3個讚
好勇敢
1個讚
呢幅相真係睇到眼濕濕…中大之役我喊左成晚…唔明點解一定要攻入中大…唔想班小朋友死守…好想佢地快D安全離開…
7個讚

好心痛


好心痛





1個讚

好神奇一張相可以令人感受到實在嘅重量
3個讚
生於這個年代,有良知嘅小朋友,雖不是自己嘅兒女,但看見也感到心痛。
2個讚
