沒血緣的手足

圖片

22個讚

:cry::cry::sob::sob:
依家嘅年青人真係好叻好勇敢:sob:

6個讚

:baby_girl03_cry:

:baby_boy03_cry:

:baby_girl03_cry:
點解要佢地受呢d苦
無能政府你收皮喇
黑警幾時有報應

10個讚

呢班後生仔…唔愛香港係唔會企出黎…只怪呢個政府只識討好中國驚得罪佢而不惜幫手換血…明明有咁愛香港既年青人,但港共政府卻從無為香港下一代著想過…

5個讚

若然未報,時辰未到 :baby_girl08_think:

4個讚

好悲哀!年輕人應該無憂無愁天真地生活

5個讚

:baby_girl03_cry:

每次睇到依d相都好想喊:sob::sob:

2個讚

祈求民主與自由 萬世都不朽 :cry:

3個讚

好勇敢

1個讚

9個讚

呢幅相真係睇到眼濕濕…中大之役我喊左成晚…唔明點解一定要攻入中大…唔想班小朋友死守…好想佢地快D安全離開…

7個讚

:baby_boy03_cry:

好心痛:sob::sob::sob:

好心痛:sob::sob::sob::sob::sob:
圖片

1個讚

:baby_girl03_cry:

好神奇一張相可以令人感受到實在嘅重量

3個讚

生於這個年代,有良知嘅小朋友,雖不是自己嘅兒女,但看見也感到心痛。

2個讚