有糭人券售罄啦👍

大家好犀利:pray:t2::+1:
圖片

16個讚

我前日先睇到post 未買。。。。。

1個讚

如果想買糉,睇吓其他黃店的糭,但最重要一定唔好幫襯藍

2個讚

下,我未買喎:frowning:

未買!:cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:好強

5Cg32oa

少少地,買左兩張:slight_smile:

3個讚

好彩一早買左! :grin:

好QQ

+1,上次去一間黃店售賣點,貼左紙寫住買晒,諗住遲啲會返貨 :baby_girl03_cry:

+1​:sunglasses::sunglasses:

5Cg32oa

1個讚


好在早幾日買左:sunglasses:

3個讚

咁快:sweat::sweat:黃店聽執。。。。。錢:moneybag::joy:

2個讚

勁, 但我未買 ><

哎~我都係早幾日先知
都未買!

九龍區都有議員賣!:yum:
拖死黑心:hocho:太拎:hocho:,一定係節日消費要藍錢入黃店!

2個讚

請問有無黃店仲有賣?

好q呀:pleading_face::pleading_face::pleading_face:

點整㗎?我好中意連豬呀

1個讚

去連登或者一係copy 呢個,長按, 再 save ,再㩒貼圖制貼上 :baby_boy12_tehe:

1個讚