大家好犀利


16個讚
我前日先睇到post 未買。。。。。
1個讚
如果想買糉,睇吓其他黃店的糭,但最重要一定唔好幫襯藍
2個讚
下,我未買喎
未買!


好強

少少地,買左兩張
3個讚
好彩一早買左! 
好QQ
+1,上次去一間黃店售賣點,貼左紙寫住買晒,諗住遲啲會返貨 ![]()
+1


1個讚
咁快
黃店聽執。。。。。錢

2個讚
勁, 但我未買 ><
哎~我都係早幾日先知
都未買!
九龍區都有議員賣!
拖死黑心
太拎
,一定係節日消費要藍錢入黃店!
2個讚
請問有無黃店仲有賣?
好q呀


點整㗎?我好中意連豬呀
1個讚
去連登或者一係copy 呢個,長按, 再 save ,再㩒貼圖制貼上 
1個讚
