有糭人券售罄啦👍

我都好中意連豬
見之前有JM post
可以點住佢,save相片
之後好似平時咁post相方法就得

2個讚

5Cg32oa

2個讚

望住佢,好正 :baby_boy10_heart:

1個讚

但就咁copy 無會有動作,請教如何save 到

好開心知道咁好賣,下次可賣月餅

3個讚

係呀,有動作架!長按幅圖,有個 block 彈出. click 下載圖片,就 save 到 :baby_boy12_tehe:

1個讚


點住連豬長按,會彈呢個框,之後加至相片

1個讚

岑子傑 瀝源頭有賣
佢話旺角東林兆彬都有賣

4萬套!即係手足要包10幾萬隻糉,辛苦佢地啦:joy:

希望佢地賺到錢!

1個讚

知唔知黃大仙區有冇得賣?

想知北區有無

好彩一早買左,好事呀買晒