我都好中意連豬 見之前有JM post 可以點住佢,save相片 之後好似平時咁post相方法就得
望住佢,好正
但就咁copy 無會有動作,請教如何save 到
好開心知道咁好賣,下次可賣月餅
係呀,有動作架!長按幅圖,有個 block 彈出. click 下載圖片,就 save 到
岑子傑 瀝源頭有賣 佢話旺角東林兆彬都有賣
4萬套!即係手足要包10幾萬隻糉,辛苦佢地啦
希望佢地賺到錢!
知唔知黃大仙區有冇得賣?
想知北區有無
好彩一早買左,好事呀買晒