唔用順豐 ,用香港人既速遞

26個讚

我有朋友話我知,佢用過5Dexpress,可上門收貨,極力推介

OKOK… 多謝樓主分享…

收到~

平過SF喎⋯⋯支持下先

今日落左order,立即支持

3個讚

謝謝分享!要支持:muscle:t2:

正呀,多謝分享資訊

支持,如果多d網店,例如ig/fb shop用就好,唔洗迫住用SF

支持, 公司有好多野送!

支持!

support!

支持 :muscle::muscle:

希望多啲人知道,唔使慣性用順豐

推呀 good 我見好多fb shop開始轉速遞

2個讚

要bookmark :yellow_heart:

要推比黃店知

1個讚

Pish

支持黃色經濟圈

上門需唔需要另外收費?