唔用順豐 ,用香港人既速遞

咁我唔清楚,但佢極力推介,你可以打電話去問下

買開嘅代購暫時得一間轉咗

有無介紹黃店?
主要買下韓國童裝、同埋外國skin care

有機會幫襯先,thx

支持!

我覺得應該由我地買家去比壓力啲網店
反正都係到付我地比運費既
主動要求用指定速遞店

支持

有啲我留意開嘅網店(韓國女士服飾)已經轉咗用黃色速遞 :baby_girl10_heart:

以後買野會多個條件—>必須用黃色速遞!!

早幾日買嘢都用咗呢間:+1:t3:尋日先寄出今日就送到上門,支持黃色經濟圈!

2個讚

支持

支持

支持

黃色速遞穩定左:joy:再研究下買賣二手野點樣可以用到佢地會方便d​:joy:收散件又係另一樣野唔知得唔得:joy: