唔止陳聲一個受害,C+Club都奶嘢

其實信既咪繼續幫襯
唔信既咪唔好幫襯
真係唔好再嘥時間喺呢啲無謂嘢到
總知一見要排隊就幫襯另一間
咁黃圈資源先會平均
大家都一齊有錢賺 是非自然減少
有時間諗下其它戰線好過

4個讚

不要食死一間 每間黃店都要大家支持:relieved::relieved:

2個讚

認同

其實唔一定要去食龍門。

黃店那麼多,間間都可以支持。
而且個人覺得,間店食物唔得,就算係黃店都唔會再去

1個讚

無心情睇晒千字文,同樣龍門老闆篇千字文都無睇晒!合則來不合則去,邊個有幫緊手足就繼續支持,唔會比較,就算無請手足只要同路人都會支持唔會攻擊。

1個讚

d人話龍門難食,我又即管試下,食過屯門同荃灣,覺得幾好味!有機會試埋其他分店。

以龍門嘅係抵食,咁所以整體來講價錢都係好合理抵食嘅,唔好用食魚翅嘅價錢係相對。

我覺得幫唔幫襯龍門,都無乜所謂,大家可以自由選擇。其實全港咁多黃小店,佢地資本咁少,分散幫襯可以幫到個圈做大佢。但係大家一定唔可以幫襯美x集團同福建幫集團,就已經夠了。

1個讚

係,分散支持,好過只支持一間

其實黃色經濟圈原意係要壯大黃圈,令所有黃圈都可以有本錢對抗藍店,所以吾應該只幫襯一間最出名既黃店,應該分散投資,另外,黃圈之間大家都應該互相幫忙,例如裝修,速遞,運輸都選擇返自己人,其實吾熟果行就不如幫助返自己人啦,起碼質素有保證先,消費者係真金白銀拎錢出黎,都好應該買返同等價值既野

$50幾一Set,有飯有湯有熱飲,大份多肉,其實都算係咁啦。我覺得龍門本身都係行大份食飽路線,簡單飽肚帶D麻甩。如果要比精緻,都有好多其他黃店選擇,可以去適合自己嘅餐廳

雖然舖頭響我屋企附近,但係因為佢嘅地方唔係好大比較迫,又好多人幫襯,所以又唔會成日去,我就去多啲同區其他嘅黃小店。:blush: