小店優先,玩分化既黃店一律唔會幫襯~~
根本係生意糾紛
你話依兩間野不約而同鬧龍門=龍門有問題,我夠可以話依家都仲有其他舖+導師同龍門合作緊同反映冇問題
金錢糾紛唔好咩都拉上黃藍黎講
其實都有其他合作導師幫口澄清
雙方都一面之辭,我覺得外人冇資格評論
呢幾月太多爆炸性新聞,我唔識fc,又唔想黃圈分化同批鬥,知道好多人都好多疑問。我唔會放棄龍門,但我而家集中罰小店先,特別係告急小店。
一涉及錢財利益就變到好複雜,各懷鬼胎
呢件事個個都有自己講法,冇辦法一口咬定邊個唔着
想支持就繼續支持,唔支持就撐其他小店
日日好似怨婦咁想炒起件新聞,真係唔知道為乜。
掏得多都知
1000個好評,都要特別注意幾個差評
我淨係想多d人知,自行判斷![]()
呢幾月太多爆炸性新聞,我唔識fc,又唔想黃圈分化同批鬥,知道好多人都好多疑問。我唔會放棄龍門,但我而家集中罰小店先,特別係告急小店。
請唔好濫用「分化」、「批鬥」字眼去淹沒真相
好簡單,唔洗FC
3月9日有新聞出,疫情之下+45%頂租屈臣氏舊舖
同時吉舖林立
每個月洗多62000,跟住告急
係唔係「告急錢」最靠得住?
在立會選舉前, 通常有好多相類似嘅醜聞爆出, 似商業糾紛居多, 唔喜歡咪幫襯另一些黃店. 但我又唔會懷疑龍門老闆, 佢都一直算係咁.
而家唔係鬥黃, 係度自己人鬥自己人. 就好似有班本土成日喺度批鬥泛民, 四圍分化. 大家生生性性團結D , 我地而家有一致有共同敵人. 打緊仗. 唔好攪內哄.
Libertea:
呢幾月太多爆炸性新聞,我唔識fc,又唔想黃圈分化同批鬥,知道好多人都好多疑問。我唔會放棄龍門,但我而家集中罰小店先,特別係告急小店。
請唔好濫用「分化」、「批鬥」字眼去淹沒真相
好簡單,唔洗FC
3月9日有新聞出,疫情之下+45%頂租屈臣氏舊舖
同時吉舖林立
每個月洗多62000,跟住告急
係唔係「告急錢」最靠得住?
我諗蝕得最多係個資源中心…三萬呎六十萬租一個月,停開兩個月都硬食120萬了
但依啲資訊最多係顯示佢唔識做生意,資源中心原意好但人一多就難管理多糾紛
當然告急黃店有好多,幫嘅緊係優先幫啲冇咩資本嘅黃小店
我冇話信曬佢,無話要埋沒真相,我只係覺得我fc唔到,我唔係知道全部真相,我就唔會去講分化同批鬥嘅說話。
大家可以討論,可以懷疑,可以judge,但分化,批鬥係另一回事,性質完全唔同。
你提出嘅係質疑,我都覺得係事實。
個成本真係好高
當然告急黃店有好多,幫嘅緊係優先幫啲冇咩資本嘅黃小店
最buy 呢句,只buy呢句
以下係炒高舖價嘅生意技倆,盤生意賺定蝕都冇所謂
聽得越多,越聞到nor味…
頭先貼錯,呢個先啱![]()
講解三碌拎、波叔、波叔細仔 嘅戰略關係
都係果句,合作不愉快,覺得比較符合成本效益,搵光榮、渣哥等等,絕對支持,黃圈有競爭,選擇更佳黃色合作對象,亦絕對係好事。
龍門有無良心,或者「夠唔夠黃」,消費者都可以判斷,多D資訊係好事。但黃圈in general都係要寬鬆出發,如果表過態都納入黃圈先,龍門點都係黃色範圍。
所以退一萬步講,起碼唔至於要叫人唔好幫襯——藍店都仲有人幫襯緊。
D店夠彊表態係黃, 我唔理佢深定淺黃, 至少擴大個黃圈範圍. 就係咁簡單.
講真,我一直都唔理黃店之間嘅是非。
根本一有錢銀瓜葛就好容易關係破裂,朋友夾錢做生意都會反面啦!
呢D嘢真係只有佢哋甲乙方自己先拆得掂,
我哋又唔係當事人,就算了解左又點?又唔會幫到大家雙贏
如果唔係雙贏方案,咁點解仲要放出嚟「了解」?
好難接受,但唔到你唔接受
出十幾萬貨,埋單收2萬7?
Redirecting...仲有另一單
疫情之下,吉舖林立
龍門+45%頂租沙田屈臣氏舊舖
3月9日報導
點拆?
請問各位,邊到可以買曲奇?
我喺早期有追連登post的,
但我個人諗法就如我上一個comment 所講,我知發生緊咩事,但唔會下任何comment ,請諒解
LeslieW:
好難接受,但唔到你唔接受
出十幾萬貨,埋單收2萬7?
Redirecting...仲有另一單
疫情之下,吉舖林立
龍門+45%頂租沙田屈臣氏舊舖
3月9日報導
點拆?請問各位,邊到可以買曲奇?
碌下手足廚房fb 都有好多間黃店幫手寄賣
不過唔知有冇貨
大家一人做d,買完食完寫下文
好難一個人做哂
https://www.facebook.com/100129758238674/posts/134171281501188/
miketea:
LeslieW:
好難接受,但唔到你唔接受
出十幾萬貨,埋單收2萬7?
Redirecting...仲有另一單
疫情之下,吉舖林立
龍門+45%頂租沙田屈臣氏舊舖
3月9日報導
點拆?請問各位,邊到可以買曲奇?
碌下手足廚房fb 都有好多間黃店幫手寄賣
不過唔知有冇貨
大家一人做d,買完食完寫下文
好難一個人做哂
Redirecting...
Tks!